Youtube

Instagram

1 Ocak 2014 Çarşamba

Youtube En Güzel Okul Benim İçin :)

ben youtube hastası bi insanım ve bu görsel medya devini TV gibi kullanıyorum... çok severek takip ettiğim kanallarım var... bu kanallar videolarını güncelledikçe benim de -kendi zevkime uygun- izleyecek bir sürü videom olmuş oluyor... içeriğini kendim belirlediğim bir televizyonum oluyor da diyebiliriz... peki ben hangi kanalları takip ediyorum? bende kanal çok haliyle :) zamanı geldikçe paylaşacağım elbet hepsini ama en sevdiklerimden biriyle giriş yapmış olayım konuya... bahsettiğim kanal (channel) clothes encounters isimli kullanıcının kanalı...
...clothes encounters...



çıtı pıtı, çok tatlı ve güzel bir kızcağız bu... moda, makyaj, stil önerileri ile dolu bir kanalı var... bayılıyorum onu izlemeye... ilk başta bilmiyordum, tamamen tesadüf eseri bulmuştum kanalını ama sonradan koreli olduğunu da öğrenince sevgim ikiye katlandı... kan çekti herhalde :)

severek takip ettiğim ve bana daha iyi makyaj yapmayı öğreten bir diğer kişi de Camila'dır :) Portekizce kelimeler de öğretiyor hem :)


Ve neredeyse takip ettiğim bütün youtube kanal sahiplerini biraraya toplayan bir başka güzel kanal daha...

...The Platform...


Çok eskiden beri takip ettiğim ve yine bana bir sürü şey öğreten Mr. Kate...

...Mr. Kate...


Eğer imkanım olsaydı ben de blog yazmak yerine bu konseptte bir kanal açmayı çok isterdim... Bu isteğimi de facebook'ta şöyle dile getirmişim :)))


Türklerin de bu işe henüz çok uyanmadığını düşünüyordum ki yanılmışım... Türklerden de içerik olarak iyi youtube kanalı sahiplerine rastladım... Vizontele'den bi replikle paylasiyorum bu videoyu: "serefsizim benim aklima gelmisti" :))) 


...sebibebi...


yalniz sebibebi'ye helal olsun... amator videolarla basladiktan sonra epey gelistirmis kendini... once videolarda altyazi varmis sadece, sonra goruntu uzerine dis ses, sonra da tamamen profesyonel cekimlere donmus... kendisini gecen gun tv'de izledim tesadufen... programlara bile cikiyor yani... bravo ;) ben sadece yabancılar bu youtube kanal işini kıvırabiliyor sanıyordum ama bizden birilerini görmek de güzel ;) çok eğitici bi kanal olmuş gerçekten... tebrikler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder