Youtube

Instagram

1 Ocak 2014 Çarşamba

Mucizevi Saç Açıcı Sprey (Hair Lightener Spray)

madem saç ile açtık konuyu, yine saçla devam edelim... şimdi mucizevi bir ürün önereceğim size... çok iddialıyım evet :) hani eskiden papatya suyu veya oksijenli su ile saçımızı açmaya pek hevesliydik ya işte tam da bu işe yarayan çok profesyonel bir ürün var... sun in saç açıcı sprey...
abd'ye giden bir arkadaşınız varsa hemen sipariş edin derim... zira kendisi burada oldukça pahalı (50 TL civarıydı)... çok yaygın olarak da bulunmuyor maalesef... abd'deki fiyatı ise sadece 3 dolar... tax ile birlikte 5 dolar civarına geliyor... ben 2012 şubat ayında gittim abd'ye ve bu ürün alınacaklar listemde en üst sırada idi :) gidince ilk iş bu spreyi aldım... saçınızı çok belirgin şekilde açmıyor... doğal bir gölge oluşuyor sadece... güneşte açılmış gibi... kullanımı da basit... saçınızın açılmasını istediğiniz bölümüne sıkıyorsunuz... sonra da güneşe çıkıyorsunuz veya kurutma makinesi ile kurutuyorsunuz... kışın kullanıma da uygun dolayısıyla... ben çok severek kullanıyorum...

edit: online alışveriş sitelerinden daha uygun fiyata da bulabiliyorsunuz artık ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder