Youtube

Instagram

7 Ocak 2014 Salı

Yeni Bir Sayfa... Flawless Beauty Channel (Kusursuz Güzellik Kanalı)...

Önsöz: Sonradan kapatmaya karar verdiğim blogum için yazmıştım bu yazıyı...

Ve işte yeni yılda yeni bir blog ile daha karşınızdayım... İşbu blogumun çok geniş çerçevede olması canımı sıkıyordu zaten... Bir de eski blogun kapanmasıyla birlikte blogu buraya taşıma işinden sonra yazmaktan soğumuştum açıkçası... Yeni bir blog ile yazmaya tekrar ısınırım belki dedim... Bu sefer blog kapsamını da daralttım hem... Sadece "güzellik/bakım", "stil", "sağlıklı yaşam/fitness" başlıkları altında yazmaya çalışacağım... Tabi ilk göz ağrım olan bu blogda da yazmaya devam edeceğim... Az önce sıraladığım başlıklar dışındaki herşey bu blogda olmaya devam edecek yine... Esen kalın efendim...

...işte yeni adresim...


Not: Aslında asıl niyetim bu konuları içeren bir youtube kanalı açmak ama ona ne zaman cesaret ederim henüz bilemiyorum... Tabi bu iş için iyi video çekebilen bir kamera edinmem gerekiyor... Kamerayı edindikten sonra denemeler yapmaya başlarım... Ancak şimdilik askıya aldım youtube kanalı işini... 

Edit: Halihazırda belli bir trafiği olan bir blogum olduğu için yeni blogu kapatma kararı aldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder