Youtube

Instagram

12 Ocak 2014 Pazar

Makyaj Temizleme (Makeup Removal)

Son günlerde takık olduğum bir diğer konu da makyaj temizliği... Makyajı yapmak iyi güzel hoş da iş onu temizlemeye gelince biraz sıkıcı ve zor açıkçası... Bir de yoğun göz makyajı yapınca iş iyice içinden çıkılmaz bir hal alıyor... Özellikle gözlerimi sürekli ovuşturmak durumunda kalmaktan ve bu ovuşturmanın da gözümdeki tüm makyajı göz çevresi ve yüzüme bulaştırmasından çok dertliydim... Dedim bir de youtube'a bakayım her zamanki gibi... Bakalım makyaj guruları makyajlarını nasıl temizliyorlar... Özellikle göz makyajlarını tabi... Ve çok güzel iki kaynak buldum... Sizinle de paylaşmak istedim bu videoları... Bu yöntemleri hemen deneyeceğim ben de... Bioderma (sensibio H2O) ürününü alacaktım zaten... Bu videoda da görünce emin oldum almaya...

Göz altına yarım ay şeklinde pamuk yerleştirip makyajı bunun üzerinden temizlemek şahane bi fikir bence...


Zeytinyağı ile yapılan şu temizleme tekniği de denenebilir...


Bir diğer önemli konu da makyaj fırçalarının temizliği tabi... Bu iş için özel fırça temizleme ürünlerini tercih edebilir veya antibakteriyel sıvı el sabunu, bebek şampuanı, normal şampuan, nemlendiricili sabun, nemlendiricili antibakteriyel bulaşık deterjanı ve zeytinyağı opsiyonlarından birini ve/veya birkaçını birlikte kullanabilirsiniz... Ama hangi yöntemi tercih ederseniz edin aşağıdaki videodaki temizleme tekniğinin püf noktalarını göz önünde bulundurmayı unutmayın derim...


Nemlendiricili sabun, antibakteriyel bulaşık deterjanı ve şampuan-yağ karışımını içeren temizleme seçeneklerini de aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz...


Bu da başka bir pratik öneri...

Gördüğünüz üzere zeytinyağı sadece mutfakların baştacı değil :)

Bu zeytinyağı-antibakteriyel el sabunu tekniğini ben de denedim... oldukça iyi sonuç verdiğini söyleyebilirim... zeytinyağını kağıt havlu üzerine bir miktar koydum... fırçayı dairesel hareketlerle veya boyama yapar gibi bu zeytinyağlı kağıt havlu üzerinde iyice gezdirdikten sonra antibakteriyel el sabunu ile sadece fırçanın kıllarının olduğu bölümü iyice temizleyip duruladım... kağıt havlu üzerinde yatay olarak kurumaya bıraktım... ucu çok sertleşen ve artık kullanamadığım bir eyeliner fırçasında bile işe yaradı... tekrar yumuşacık oldu fırçam ve yeniden kullanmaya başladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder