Youtube

Instagram

1 Ocak 2014 Çarşamba

Kaş Rimeli (Eyebrow Mascara)

bu da yine mucizevi bir ürün... öncelikle bu ürüne niye ihtiyaç duydum onu anlatayım... ben saçlarımı normalden birkaç ton açığa boyatıyorum hep... böyle olunca da kaşlar ile saçlar arasında bir uyumsuzluk oluyor... bu kötü görüntüyü ortadan kaldırmak için kaşlarımı da boyatıyordum ama zararlı olduğundan ve çok yapay gelmeye başladığından boyatmıyordum artık... acaba bunu kaş farı veya kaş kalemi gibi bir ürünle yapabilir miyim diye düşünürken netten biraz araştırma yaptım... aradığım ürün öyle bir şey olmalıydı ki yapay durmamalıydı... blogları okurken mac'in kaş rimelini keşfettim... ve kendisiyle tanıştığım için çok mutluyum doğrusu :)

bi kaş ürününü bu kadar seveceğim hiç aklıma gelmezdi... ürün o kadar güzel ki anlata anlata bitiremeyeceğim... hani ünlülerin kaşı böyle bi değişik ve güzel gelir de nasıl böyle kaşlara sahip olduklarını bi türlü anlayamazsınız ya, işte çoğu bu ve bunun gibi ürünleri kullanıyor bence :) kullanınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız... dergiden fırlamış gibi kaşlarınız olacak :) ürün hem doğal duruyor, hem kaşınızın rengi bir ton kırılıyor, hem de kaşınız formunu gün boyunca koruyor... bir de kaşı besleyici özelliği varmış... daha ne olsun :) fiyatı biraz yüksek (47 TL) ama kesinlikle verdiğiniz paraya değiyor bence... benim kullandığım ton, beguile BB2... bir mac mağazasına giderseniz size uygun tonu önereceklerdir mutlaka...

kaşın ifademiz için ne kadar önemli olduğunu çoğumuz biliyoruz aslında ama kaşlarımıza yeterli özeni göstermiyoruz bence... sadece kaşlarımızı değiştirerek bile farklı görüntüler elde edebiliriz aslında... işte bu video bu konuda hazırlanmış çok iyi bir örnek bence... izlemenizi tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder