Youtube

Instagram

1 Ocak 2014 Çarşamba

Dukan Diyeti (Dukan Diet)

son bir aydır dukan diyeti ile yatıp kalkıyorum resmen (30 Temmuz tarihli yazıdan alıntı)... henüz diyeti yapmaya başlamadım ancak başlamam yakındır...

önce internetten bir sürü yazı okudum... sonra da kitabı edinip okudum... ve önceleri önyargılı olduğum bu diyet çok kafama yattı diyebilirim... bir de sağdan soldan duyduğum bütün başarılı zayıflama hikayeleri bu kitaptaki bilgilerle örtüşünce de iyice ikna oldum... mesela şeyda coşkun ismini duymuşsunuzdur... hani şu ünlüleri zayıflatan yaşam koçu... şu sıra çok popüler malum... şeyda hanım'ın diyet konsepti hakkında detaylı bilgim yok ama basından takip ettiğim kadarıyla protein bazlı bir diyet uygulattırıyor... hatta dukan'daki gibi saf protein günleri de var... dukan'da olduğu gibi şeyda hanım da buğday nişastası yerine mısır nişastası öneriyormuş (derya baykal canlı yayında söyledi geçen gün)... ayrıca son günlerde moda olan gluten-free (glutensiz) diyetler de dukan ile örtüşüyor bi anlamda... buğday nişastası gluten içerirken, mısır nişastası içermiyormuş... dukan da sınırlı izinli olarak veriyor mısır nişastasını... işte buna benzer tesadüflerle de her yol dukan'a çıkınca başta söylediğim gibi iyice ikna oldum bu diyeti yapmaya... bakalım sonuç nasıl olacak...

edit: diyet gayet iyi gidiyor... 8 kilo verdim bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder