Youtube

Instagram

1 Ocak 2014 Çarşamba

Patlıcan Moru Ojeler (Nailpolish)

bir de oje önereyim :) ben bir süre bir şeye taktım mı sürekli onunla yoluna devam edenlerdenim... kullandığım ürünler veya stiller sürekli değişmiyor... bi şeyi sevdim mi onu bırakamıyorum uzun süre... bu bi takı, bi makyaj ürünü, bi makyaj veya saç stili olabilir... işte bunlardan biri de kullandığım oje rengi... yine çok uzun süredir hep aynı ton ojeyi sürüyorum... bu ton patlıcan moru... abd'den aldığım elf marka patlıcan moru ojenin hastası oldum mesela... ancak küçük boy olduğu için ve sürekli kullandığım için hemen bitti oje... ben de bu ojenin muadilini aramaya koyuldum ve sally hansen'da buna yakın iki renk buldum...

plum luck (640) ve pat on the black (660)... iki renk de gayet başarılı... bir alana bir bedavadan denk getirip aldım, ucuza da geldi :) severek kullanıyorum şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder