Youtube

Instagram

16 Nisan 2013 Salı

Drake-Rihanna... Platonik Bir Aşk Hikayesi...

konu ile ilgili düşüncelerimi drake'in facebook'ta paylaştığım yeni şarkısına açıklama olarak yazacaktım ama baktım yazdıkça yazıyorum, "bunu bir post yapayım bari" dedim...

işte drake-rihanna dosyası...

drake (detaylı bilgi için bakınız) müzik dünyasında henüz hakettiği yere ulaşamamış genç bir yetenek bence... bilen bilir ben de en büyük hayranlarından biriyimdir... kadife gibi bir sese sahip olan, çok iyi şarkılar yapan, sempatikliğin kitabını yazmış biri kendisi (şu klipteki tavırlarına bi bakın)... daha ne olsun... bu yazıyı yazmama yeni çıkardığı single'ı vesile oldu diyebilirim... yine muhteşem bir şarkı yapmış kendisi, sağolsun... ve çok ince de bir gönderme yapılmış şarkıda, anlayana tabi... şarkının adı girls love beyonce...
bilirsiniz ki beyonce ve rihanna hep rakip olarak gösterilir... aslında anlamsız bir karşılaştırma bu bence... ben ikisini de çok severim... ancak bir beyonce gerçeği var ki yadsınamaz... müzik aleminin prensesi o bence... rihanna sonradan geldi ve o da çok başarılı oldu tamam ama tabir-i caizse rihanna giderken beyonce dönüyordu :) aslında bu iki ismin biraz tatlı "biraz acı belki :)" çekişmesi eskilere dayanıyor... bilirsiniz rihanna'yı rihanna yapan şarkı umbrella'dır... bu şarkının sahibi de beyonce'nin eşi jay-z'dir... rihanna umbrella ile müzik kariyerinde hayal bile edemeyeceği bir yere geldikten sonra jay-z'yi hiç bırakmadı haliyle... hatta şu da çok konuşuldu... aslında jay-z şarkıyı beyonce'ye yapmış ama beyonce şarkıyı beğenmeyince rihanna'ya gitmiş şarkı... bugün başarılı kariyeriyle bildiğimiz rihanna bir anlamda beyonce'nin sayesinde doğdu da denilebilir aslında... beyonce kendi elleriyle bir rakip çıkarmış oldu kendine... şarkıyı kaptırdığına muhtemelen pişman da olmuştur ama belki o söylese bu kadar etki yapmayabilirdi şarkı... nitekim kendine uygun görmemiş de şarkıyı... umbrella şarkısı rihanna'ya yakıştığı kadar kimseye de yakışmazdı zaten... cuk oturdu tabir-i caizse ve rihanna sönük kariyeriyle belki de kaybolup gidecekken beyonce sayesinde aldı başını gitti... tamam rihanna sadece bir şarkı ile başarılı olmadı, devamı da geldi ama talihi beyonce sayesinde döndü... iyiki beyonce beğenmemiş şarkıyı da rihanna kendini ispatlayabilmiş müzik dünyasında... biz onsuz n'apardık :)

şimdi gelelim drake'e... drake rihanna ile çok sağlam iki düet'e imza attı biliyorsunuz... what's my name ve take care... (ben de what's my name şarkısı ile tanıdım drake'i)... ve bence rihanna'ya karşı platonik de bir aşk besliyordu... ama rihanna hastalıklı şekilde sevdiği chris brown'a geri dönünce drake'ten de uzaklaştı haliyle...

Fotoğraf http://www.popsugar.com adresinden alınmıştır.

oysa ki drake daha çok hakediyordu rihanna'yı bence... muhtemelen chris brown'un vetosundan dolayı drake'i göremedik rihanna'nın yeni albümünde... ve drake'in son çıkardığı single'a tekrar gelirsek; şarknın adına bir kere daha dikkat edelim lütfen... girls love BEYONCE... rihanna chris brown'a dönmemiş olsaydı şarkı, girls love RIHANNA diye çıkardı kesin :) bir de şarkının sözlerinde şöyle diyor drake: "Say my name, say my name... ‘Cause those other men are practice"... yine de bir ümidi var çocukcağızın... kıyamam ben ona... ne diyeyim, inşallah rihanna akıllanır da birlikte olursunuz drake'ciğim ama hiç sanmıyorum :(

drake'in müzik kariyerine gelince; önümüzdeki günlerde hakettiği yere mutlaka geleceğini düşünüyorum ben... sadece timbaland yada jay-z gibi sıkı bir prodüktöre ihtiyacı var kendisinin (jay-z ile sürekli dirsek temasında ama prodüktör olarak çalışmadı onunla sanırım)... ayrıca şunu da belirtmeden geçemeyeceğim ki drake'in en birinci hayranı benim :) kimselere yar etmem onu :) drake'ciğim sen rihanna'yı boşver, bana gel (burada hadise'nin o ses türkiye'deki hareketini yapıyorum drake'e)... :)) neyse daha fazla sapıtmadan yazıyı bitireyim ben...

esen kalın efendim ;)

dipnot: yabancı basında konu ile ilgili bişey var mı diye bakayım dedim... ve bakın ne buldum... drake'in rihanna'ya olan aşkı gün yüzüne çıkmış zaten... hatta 19 haziran 2012 tarihli habere göre chris brown ile drake bi barda birbirlerine girmişler... haberin detaylarında barın fotoğrafları da var... epey dağıtmışlar ortalığı... chris brown bu kadar sinirlendiğine göre demek ki durum çok da platonik değilmiş... rihanna da boş değilmiş drake'e karşı :) bakalım ilerleyen günlerde neler olacak... rihanna drake'i seçsin lütfen !!!

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kavuşamayınca aşk olurmuş ya, o hesap tam :) gerçi en son birkaç yıl önce sevgili olduklarına dair haberler çıktı tekrar ama yine olamadılar niyeyse :(

      Sil