Youtube

Instagram

1 Ocak 2014 Çarşamba

Neden Flawless?

Önsöz: Yeni blog açmaya karar verdiğimde paylaştığım yazım... "Flawless Beauty Channel" blogumu kapatmaya karar verdikten sonra silmeye kıyamadığımdan buraya transfer ettim yazıyı...

Merhabalar :) Yeni yılda yeni blogum ile sizlerleyim... Öncelikle herkese dileklerinin gerçekleştiği bir yıl ve hakettiği bir ömür dilerim...

Biraz kendimden bahsedeyim... Ben 2008 yılından beri blog yazmaya çalışıyorum... Çok emek verdiğim bir blogum vardı... Bilen bilir :) http://aslininguncesi.wordpress.com/... İşte bu çok severek yazdığım blogumda bi gün yeni bir yazı dizisi açayım dedim ama başıma iş aldım :( Oysa masumane bi biçimde aylık favorilerimi yazacaktım... Yazdım da 1-2 yazı... Ama wordpress bu yazılarım üzerine reklam yaptığım gerekçesiyle blogumu kapattı :( Çok üzüldüm tabi... Küstüm adeta yazmaya... Blogumu içerik olarak blogspot'a taşımak zorunda kaldım haliyle... (yeni adresim http://asligibidirasli.blogspot.com/)... Taşıdım taşımasına ama bütün görsel içerikler kayboldu neredeyse... 5 yıllık bir emek hiç oldu gitti görsel içerik olarak... Buna da ayrı üzüldüm tabi... Neyse dedim kaldığım yerden yeni yazılarla devam ederim... Hep kendimi motive etmeye çalıştım böyle ama soğumuştum bi kere yazmaktan... Sonra dedim ki neden yeni bir blog açmıyorum... Velhası-ı kelam bu blog böyle doğmuş oldu işte...

Blog içeriğine gelince; diğer blogumda her telden yazıyordum tabir-i caizse ama bu blogumda konuyu biraz sınırlandırmaya karar verdim... Ve son günlerde takık olduğum konular olan bakım/güzellik/stil önerileri/sağlıklı yaşam konularında yazmaya karar verdim... Bu konular dışında kalan bütün yazılarımı da diğer blogda yazmaya devam edeceğim umarım (en azından öyle ümit ediyorum şimdilik)...

Blogun adına gelince; neden kusursuz güzellik kanalı (flawless beauty channel) dedim? Beyonce'nin yeni albümünden esinlendim tabi :) Beyonce son albümüyle ortalığı toz duman etti bilindiği üzere... Yine bir ilke imza attı ve yeni albümündeki şarkılarını video klipleriyle birlikte görsel albüm olarak yayınladı... Adı da "Self Titled"... 


Diğerleri hala "hangi sarkiya klip ceksek" diye düşünedursun... Ne denir bu emeğe? Hiç... Sadece önünde saygıyla eğilinir kraliçenin... Albüm 3 günde 828,773 adet sattı... Hem de hiçbir promosyon yapılmadan... Bu bir rekor... Rekora katkida bulunanlardan biri de benim tabi :) Albüm itunes üzerinden çok makul bi fiyata satılıyor bence... Ben de cazip fiyatı görünce dayanamayıp aldım... İyiki de almışım :) Yaklaşık 14 TL'ye bu kadar içerik bedava bence... Her şarkısına ayrı özenmiş Beyonce... Hiçbir şarkı veya klip geçiştirilmemiş... Bütün hayatını ve bakış açısını bu albüme dökmüş Beyonce... Bi yandan çok içsel bi yandan da çok cüretkar bi albüm olmuş...

Gelelim beni en çok etkileyen iki şarkıya:

...İlki Flawless...

"We say to girls: 'You can have ambition, but not too much... You should aim to be successful, but not too successful... Otherwise, you will threaten the man'... Because I am female, I am expected to aspire to marriage... I am expected to make my life choices always keeping in mind that marriage is most important... Now, marriage can be a source of joy and love and mutual support... But why do we teach girls to aspire to marriage and we don't teach boys the same?

Kraliçeden hayat dersi... Doğru söze ne denir... 

...İkinci şarkı ise Pretty Hurts...


"Perfection is the disease of a nation... Pretty hurts... Shine the light on whatever's worse... Trying to fix something... But you can't fix what you can't see... It's the soul that needs the surgery..."

Kitap gibi şarkıları... Her biri ayrı bi ders...

Bu iki şarkı biz kadınların hayatını çok güzel özetliyor bence... Kadınların kusursuz ve her bakımdan güçlü olabilmek adına hangi fedakarlıklara katlandığı çok güzel özetleniyor şarkılarda... Ve buradan şunu anlıyoruz ki; hangi ülkede yaşarsa yaşasın kadın her zaman güzel ve bakımlı olmak zorunda, iyi bir aile kurmak zorunda... Bu hiçbir zaman değişmeyen kaderi kadınların... İşte bloga ilham kaynağı da bu şarkılar oldu diyebilirim... Şarkıları dinlediğinizde ne demek istediğimi siz de anlayacaksınız...

İşte yeni bir blog böyle doğdu efendim... Ne diyelim, hadi hayırlısı bakalım :)

Başka nerelerde varım:

asligibidirblog(at)twitter

aslininguncesi(at)yahoo.com

http://asligibidir.tumblr.com/

2 yorum:

  1. Yeni yılda yeni blog, darısı benim başıma =)))))))) ♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman patlat makinom yeni bi blog :) bekliyoruz ;) yorum siftahi da senden oldu, sagolasin :)

      Sil