Youtube

Instagram

12 Ocak 2014 Pazar

Rimel Sürmenin İncelikleri (Mascara Tips/Tricks)

Hepimizin bildiği gibi gözlerimizi vurgulamak için rimel olmazsa olmazlardandır... Ancak rimel sürmenin de birtakım incelikleri var tabi... Ben normalde çoğumuzun yaptığı gibi rimeli sadece üst kirpiklerime ve yatay olarak uygulardım... Ancak aşağıdaki videoları izledikten sonra sadece yatay değil dikey tutarak da uygulamayı öğrendim... Ayrıca alt kirpiklerime de rimel uyguluyorum artık... Orada da önce yatay sonra dikey uygulama yapıyorum... Bu, önce yatay sonra fırçanın ucuyla dikey uygulama tekniği inanılmaz güzel bir sonuç veriyor... Takma kirpik etkisi elde ediyorsunuz resmen... Tavsiye olunur...


Henüz deneme fırsatı bulamadım ama Benefit They're Real da efsane bir rimelmiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder