Youtube

Instagram

27 Mart 2014 Perşembe

Nemlendirme ve Ufak Sivilce Problemleri ile Başetme

Hem yüz hem de dudaklarınız için iyi bir nemlendirici arıyorsanız işte size tavsiye edebileceğim çok başarılı ve ekonomik Bepanthen ürünleri... 



Bepanthen Krem ile başlayalım... Bu krem hem gündüz hem gece yüzünüzü nemlendirmek için kullanabileceğiniz harika bir krem... Benim Bepanthen'i kozmetik amaçlı kullanmaya başlamam yıllar önce sivilce tedavisi için gittiğim doktorumun önerisi ile başladı... Doktorum ilaç tedavisinden dolayı kuruyan cildimi Bepanthen Krem ile, dudaklarımı ise Bepanthen Merhem ile nemlendirip koruyabileceğimi söylemişti... Ve işte o gün bugündür severek kullanıyorum Bepanthen krem ve merhemi... Ben Bepanthen'i gece yatmadan önce kullanmayı tercih ediyorum... Cildimi iyice temizledikten sonra yüzüme Bepanthen kremi (yağsız olan), dudaklarıma ise bol miktarda Bepanthen merhemi (yağlı olan) uyguluyorum... Bepanthen merhemi gün içinde de dudaklarınızı nemlendirmek için kullanabilirsiniz... Az bir miktarını parmağınızla dudağınıza yedirdiğinizde hem klasik dudak nemlendiricilerinden daha iyi sonuç veriyor hem de belli belirsiz bir ruj/parlatıcı sürmüşsünüz gibi duran şahane bir doğal dudak görüntüsüne ulaşıyorsunuz... 

Ve gelelim arasıra ufak tefek sivilce problemi yaşayanlar için tavsiye edebileceğim ürüne... Fucicort Krem... Bunu da yine bir cildiye uzmanı oynadığım için oluşan sivilce yaralarını iyileştirmek için vermişti... Yalnız bu krem kortizon içerdiğinden kullanırken dikkatli olmanız gerekiyor... Doktorunuza danışmadan da kullanmayın lütfen... Bu ürünü de yine gece yatmadan önce kullanmanızı tavsiye ederim... Yüzünüzü temizleyip nemlendirdikten sonra sadece sivilcenin üzerine az bir miktar uygulayıp yedirin... Ertesi gün uyandığınızda sivilcenin belirgin şekilde söndüğünü göreceksiniz... Bu kremi sürekli/hergün kullanmayın ve kesinlikle tüm yüze uygulamayın... Ara ara, sadece tektük sivilceniz olduğunda kullanabilirsiniz... Daha büyük bir sivilce probleminiz varsa mutlaka bir cildiye uzmanına görünmenizi tavsiye ederim... Benim de zaman zaman nükseden büyük çapta sivilce problemlerim oldu ve kendi kendime denediğim hiçbir yöntem işe yaramadı... Her seferinde bir uzmana giderek çözdüm problemimi... Dediğim gibi arada tektük çıkan sivilceleriniz varsa bu krem ideal... Ama daha büyük çapta bir sivilce probleminiz var ve de bir uzmana gitmiyorsanız hem sorun giderek büyüyor hem de cildinize daha çok zarar vermiş oluyorsunuz...

Gelelim gündüz için yüzüme kullandığım nemlendiriciye... Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion... 


Bu da çok hafif ve su bazlı bir krem... Sürdükten sonra yüzünüzde hiç ağırlık yapmıyor... Youtube makyaj gurularını takip ediyorsanız, çoğunluğun beğenisini kazanmış bir ürün olduğunu da farketmişsinizdir zaten... Ancak yazının başında da belirttiğim gibi Bepanthen'in yağsız olan krem versiyonunu da gündüz için kullanabilirsiniz...

Uyarı: Bu ürünleri kullanmadan önce lütfen doktorunuza danışın... Malum herkesin cilt yapısı farklı olduğundan farklı reaksiyonlar görülebilir... Merak edenler için benim doktorumun ismi Eda Kumbasar... Kendisini gönül rahatlığıyla önerebilirim... Görüp görebileceğiniz en tatlı dilli, en pozitif, en halden anlayan doktorlardan birisidir Eda Hanım... Öyle iyi bir enerjisi vardır ki, her gittiğimde sadece cildiyeye değil terapiste de gitmiş gibi hissederim ben kendimi :) En son Bakırköy'deki özel bir klinikte çalışıyordu... İnternetten iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz rahatlıkla...

Bir de Hatırlatma: Bepanthen krem ailesi yenilendi biliyorsunuz... Krem yani yağsız olan versiyonu genel amaçlı bir krem olarak satılıyor artık... Yapısı ve kokusu da eskisinden farklı... Merhem yani yağlı olan versiyonu ise pişik kremi olarak satılıyor... Ben eczacı arkadaşımın elindeki ürünlerden kendime epey stok yapmıştım... Onları kullanıyorum şimdi... Ama onlar da bitince ne yapacağım hiç bilmiyorum :( Siz de eğer şanslıysanız bu versiyonlarını bazı eczanelerde bulabilirsiniz hala... Velhasıl-ı kelâm; Bayer eski Bepanthen'lerimizi geri istiyoruz biz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder