Youtube

Instagram

9 Ocak 2014 Perşembe

Bugünün Manikürü... (Today's Manicure)

Aslında bu manikür sadece bugünün değil tüm zamanların favorisi benim için :) Bir şeye taktığım zaman uzun süre onu kullandığımı daha önce de belirtmiştim... Patlıcan moru oje de uzun süredir kullandığım bir renk... Bazen düz kullanıyorum, bazen de sadece yüzük parmaklarına mahsus olmak üzere biraz ışıltı katıyorum... Işıltı için zamanında forever21'dan aldığım simli ojeleri kullanıyorum ben... Türkiye'de simli oje var mı tam olarak bilmiyorum ama yoksa bile şeffaf bir tırnak cilasına istediğiniz renkte simleri ekleyerek bu simli ojeleri elde edebilirsiniz bence... Ben de deneyeceğim bu yöntemi...

İşte elde ettiğim sonuç:


Not: Son günlerde tırnaklarım çok zayıf ve hemen deforme oluyor... Bu sebeple oje sürmeye başlamadan önce iki kat pastel'in tırnak bakım jelini sürüyorum...

In this look: #pastel nail care gel... #sallyhansen 640 plum luck nail polish... #forever21 love&beauty crystal and gold nail polishes... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder