Youtube

Instagram

1 Haziran 2011 Çarşamba

i'm sorry, i love you


Fotoğraf http://beautyinseconds.wordpress.com adresinden alınmıştır.


I'M SORRY, I LOVE YOU (2004)... sonunda eniştem so ji sub'un bi dizisini izledim =)) nerden mi eniştem oluyor... bakınız =)

korece adı "미안하다, 사랑한다 / Mianhada, Saranghanda" olduğundan dizi kısaca "misa" olarak da adlandırılıyor... dramın yoğun olduğu bi dizi... so ji sub enişte de tam sert rollerin oyuncusuymuş... onu gördüm net olarak =)) bi bağırıyo baya ödünüz kopuyo =)) bi de dizi boyunca ağzından sakızı eksik olmadı... yüzük bile yaptı sakızı =))

dizinin konusu evlatlık verilen çocuklar üzerine kurulu... konuyu detaylı anlatmayacağım... sadece aklımda kalan yerleri aktaracağım yine... diziyi izlediğim süre boyunca so ji sub'un oynadığı karakterin yalnızlığı içimi burktu baya =( neyse sonra kendine tutunacak bi dal buldu garibim =) o da "lim soo jung" oldu... kızımız bu dizideki rolü ile gözümdeki itibarını kurtardı biraz =) ama yine de beğendiğim oyuncular kategorisine girebilmiş değil... so ji sub ile kimyası gong yoo'dan daha iyi tutmuş ama... onu söyleyebilirim rahatlıkla... daha önce de söylediğim gibi benim bi diziyi/filmi beğenmem için oyuncuların kimyalarının iyi tutmuş olması şart... başka bi deyişle maya sağlam olmalı ;) bunu bi kere daha gördüm bu dizi ile... "finding mr. destiny"de hiç beğenmemiştim lim soo jung'u... işte tam da bu sebeptendi beğenmemem...

 I'm Sorry I Love You (Misa) Picture


Fotoğraf http://www.spcnet.tv adresinden alınmıştır.


dizide çiftimizin içimizi titreten sahneleri mevcut tabi... ilki avustralya'da iken gerçekleşen, meşhur sokakta uyuma sahnesi... bi tanesi ışıklarda so ji sub'un lim soo jung'u paltosuyla sardığı bölüm... bi diğeri lim soo jung'un so ji sub'un evine geldiğinde so ji sub'un kızın beline dolanarak "gitme... yanımda kal... sana ayak bağı olmam" deyişi... bi de otel odasındaki sahneler =) tabi böyle deyince gözünüzde abuk şeyler canlanmasın... gayet masumane sahnelerdi hepsi... işte o sahnelerden birinde lim soo jung'un ağzından dökülenler:

''dünyadaki en acınılası insan hiç hatıraları olmayanmış... sanırım hayatımın geri kalan kısmını bir hatıra ile yaşayabilirim..."

böyle işte... belki zamanında izleseydim daha çok severdim bu diziyi... yine de sevdim ama eski dizi sonuçta... koreli yapımcılar şimdi daha iyiler dizilerde ;)

4 yorum:

  1. kore dizilerinin mihenk taşı ah misa ah ne dramdın sen .ağlatmadık kimse bırakmadı beni de hüzünlendirdi .ne sahneler ne diyaloglar vardır bu dizide .ne zaman ost unu dinlesem bir tuhaf olurum.beğenerek izlenen bir dizi .anlatılmaz izlenir diyorum .ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim winpohu ;) insanın bam teline dokunuyor bu dizi hakikaten...

    YanıtlaSil
  3. Aslım sana "Özet Kraliçesi" demek istiyorum, nasıl başarıyorsun bilmiyorum ama kısacık yazıyorsun bir de tak tak özetliyorsun böle :) şundan bahsetmemişsin bundan bahsetmemişsin diyemiyorum bile :) valla bi güzel herşeyden ince ince bahsetmişsin, eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. "özet kraliçesi" sevdim bunu ;) sağol sevgim... bu arada mim de göndermişsin bana... ilk mim'imi yazıyorum şimdi ;)

    YanıtlaSil