Youtube

Instagram

18 Haziran 2011 Cumartesi

bu adam yazı yazdırır =)))

cha seung won… 41 kere MAŞALLAH =)))


Fotoğraf http://www.korea-fans.com adresinden alınmıştır.


şu gördüğünüz arkadaş 70 doğumlu yani 41 yaşında o_O düşündüm de 41 yaşında olan böyleyse benim kore’de şansım daha yüksek =)) yaş ilerliyor malum =)) ben kore’ye gidiyorum… tutmayın beni :P


Fotoğraf http://www.crunchyroll.com adresinden alınmıştır.


hong kardeşleri araştırırken gördüm fotoğrafını… hemen şeceresine baktım tabi =)) bi de ne göreyim the greatest love’da oynuyormuş meğer… bu diziyi sıraya almakla çok iyi etmişim ;) hemen izlemeye başlıyorum =)))

Hong sisters: Hong Mi-ran, Hong Jung-eun



Fotoğraf http://www.dramabeans.com adresinden alınmıştır.


peki hong kardeşleri niye mi araştırıyordum ??? işte yaptıkları şu dizilerden sebep =))

6 yorum:

  1. "tutmayın beni!" ahaha, çok güldüm yaa :D :D greatest love'ı bir an önce izle çingucum, adama resmen aşık olacaksın, yok böyle bir şekerlik! forever dok go jin diyorum, başka da bişi demiyorum :) :) ayrıca hong kardeşlerle ilgili ben de bişiyler yazıcam, gerçekten onların dizileri bir başka oluyor...

    YanıtlaSil
  2. izliyorum izliyorum ;) şu an ikinci bölümdeyim ve dok go jin fanı oldum bile =)) şahane gidiyor dizi ;) hong kardeşlere gelince hakikaten şahane işler çıkarıyorlar... bakalım gumiho'nun üstüne çıkacak mı the greatest love =))

    YanıtlaSil
  3. ben bu yazıyı ıskalamışım aslım :D yazdıklarına sonuna kadar hak veriyorum, seni tutan yok merak etmeyesin :D :D

    YanıtlaSil
  4. tutmuyo dimi kimse =) gidiyorum o zaman :P

    YanıtlaSil
  5. eren gibi sırtına aşk ve özgürlük için diye bir dövme yaptır öyle git bence :D daha bir kosept gidiş olur öylesi :D (ya ne güzel dövmeydi o öyle :D )

    YanıtlaSil
  6. valla ben de bayıldım eren'in dövmesine ;) çok da yakışmış arkadaşıma ;) "konsept gidiş" iyi fikirmiş =))) vücudumun farklı yerlerine bütün beğendiklerimin isimlerini korece mi yazdırsam acaba :P aslında bi "korece gong yoo" dövmesi isteğim var ;) bakalım ;)

    YanıtlaSil