Youtube

Instagram

12 Haziran 2011 Pazar

bi moda postu daha =)) hadi hayırlısı :P

moda olayına bir de bloggerlar penceresinden bakacak olursak; benim severek takip ettiğim birkaç blog var... gelin bu sefer de onlara bi gözatalım ;)

ilki deniz berdan'ın blogu... ben çok beğeniyorum tarzını... gerçi onun tarzında giyinecek ne vücut ne de ortam var bende ama neyse =)) ufkum genişliyor resmen... ben de kendime göre yorumluyorum stil önerilerini ;) fotoğraf kursunda sürekli fotoğraf inceleyerek gözümüzü terbiye etmemiz tavsiye olunurdu bize... ben de bu blogları inceleyerek gözümü stil anlamında terbiye ediyorum denilebilir ;)


http://deniz-berdan.blogspot.com


keşke blogspot'ta olmasaydı da subscribe olabilseydim bloguna... gerçi feedreader ile de blogunu takip ediyorum ancak wordpress subscribe olayı daha pratik geliyor şu sıralar... çünkü takip ettiğim sitelerde yeni post olduğunda mail ile bilgilendiriliyorum ;) ne diyim herkes wordpress'te yazsın istiyorum =))

ikinci blog buse terim'e ait... evet kendisi fatih terim'in küçük kızı olur... buse de stil konusunda çok güzel önerilerle geliyor... onun blogunu da severek takip ediyorum... maalesef o da blogspot yazarı =(

edit: blogspot yazarı iken ve kendi halinde yazarken daha çok takip ediyordum buse terim'i... ama işi büyütüp basında da olumlu olumsuz daha fazla yer almaya başladığından beri takip etmeyi bıraktım...


http://buseterim.blogspot.com/


bi de eda taşpınar'ın da blogu olsaydı da takip etseydik keşke... ama wordpress'te yazsın tabi =) belki vardır da ben bilmiyorumdur... göremedim ben... eda taşpınar'la ilgili bi çift kelam etmek isterim... şöyle ki kadını yıllarca ikoncan olarak tanıttılar bize... ve hep soğuk baktık ona... ama acun'un dans yarışmasıyla aslında ne kadar tatlı bi insan olduğunu gördük değil mi? ben artık çok seviyorum onu... tarzına diyecek bişey yok zaten... "eda blog açsana" kampanyası mı başlatsak, n'apsak :P

şimdilik bu kadar ;)

not: ben bu blogları tesadüfen bulup takip etmeye başlamıştım... yazıyı bitirdikten sonra aklıma bi soru takıldı: "acaba moda konusunda kimler okunuyor en çok?" diye merak ettim ve şu yazıya ulaştım... bi gözatın isterseniz ;)

not 2: yazıda geçen diğer 3 siteyi de inceledim uzun uzun... hepsi çok güzel... tavsiye olunur efenim ;)

http://www.offnegiysem.com


http://www.iconjane.com


http://modacadisi.blogspot.com

12 yorum:

  1. Çok kıskandım bu hatunları :) güzel tavsiyelerin için de teşekkürler ;) bir gün bir bakmışsın sen de tavsiyelerde bulunmaya başlarsın, aksesurlardan giderek hafiften başladın gerçi, logo saat filan aklımda ;)

    YanıtlaSil
  2. aslım sanki yabancı birine yazarmışım gb olmuş bu mesaj, tavsiyelerin için teşekkürler filan :P tekrar okuyunca çok komik geldi yazdığım :D ama anladın sen ;)

    YanıtlaSil
  3. blog ortamında yabancılaşıyor muyuz ne =))) şaka bi yana bana hangi seviyede yazarsan yaz ben samimiyetini anlarım merak etme ;)

    ben de moda blogger'ı olsaydım kesin gazetelere falan çıkardım =))) ama çok yazan var diye yazmamıştım... kategori olarak bile eklemedim yemek ve modayı... iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum =)) bi de büyük kitlelere ulaşabilmek için blog tek eksenli olmalı bence... benimki gibi çok eksenli değil =))

    YanıtlaSil
  4. ;) vaovv gözümsün!
    =) kesin çıkardın ... bu arada yemek derken restaurant tanıtımı falan di mi? mutfakta hiç görmedim de seni :P atıksu ve çevre laboratuarında çok gördüm o ayrı tabe :P
    moda kategorisini yavaş yavaş açsan iyi olur, hedefi tutturmana gerek yok hem (mağaza açmadın ya!) içinde kalmasın yeter, gerisi gelir zaten ;)

    YanıtlaSil
  5. mutfağa da girerim aslında ama neyse =)) tamam o zaman içimden geldiği gibi yazmaya devam edeyim ben ;) herşey olsun içinde ;)

    YanıtlaSil
  6. iş yerinde çekmecelerinden ramen çıkıyor onu biliyorum sade, bu arada o yosun bitti mi ? :D yine de hakkını yemeyeyim, hasta ziyaretine sana geldiğimizde misafir perverlik üst noktadaydı, anneciğine selamlar burdan :)
    bence de herşeyden olsun, tek konu seni sıkar, gelemezsin sen öyle şeylere, en iyisi merakının peşinden git, senin yazıları oyüzden daha çok seviyorum :) oje, dizi, saat, müzik derken daha renkli oluyor bloğun ;)

    YanıtlaSil
  7. sağol Sevgim ;) ben de senin "araştırmacı blogger"lığına hastayım =)) bi de bi daha ofise geldiğinde sor bakalım benim hangi mamalarım meşhurmuş =)) aslında hasta ziyaretine geldiğinizde hasta olan ben olmasaydım neler döktürürdüm size =)) annem de benimle ilgilenmekten fazla bişey yapamamıştı aslında... ama beğendiyseniz ne âlâ ;) yinr bekleriz ;) sağol tekrar ;)

    YanıtlaSil
  8. bi de o yosunu attım ben :D

    YanıtlaSil
  9. isabet olmuş, hayatından fazlalıkları at böyle ;) (evet şifreli konuşuyoruz :P )

    YanıtlaSil
  10. eyvallah gözüm (ağır takılıyorum bugün ) :D ... valla ramazandaydık bide, nasıl löpür löpür götürdüm ben o sofrayı, Allah affetsin :) ofise geldiğimde soracağım o soruyu mutlaka :)

    YanıtlaSil
  11. kih kih kih =))) not: senden çaldım bu gülmeyi ;)

    YanıtlaSil
  12. çal çal :) özellikle şu yüz ifadesiyle çok iyi gidiyor :P
    http://kaktuscicegi.files.wordpress.com/2011/06/kihkikkih.jpg?w=183

    YanıtlaSil