Youtube

Instagram

1 Haziran 2011 Çarşamba

mim... ilk kez ;)

sevgili blog kardeşlerim, mim'i yazmaya başlamadan önce size şunu sormak isterim... bu "mim" kelimesinin bi açılımı var mıdır? yoksa "mimlemek" fiilinden mi gelmektedir kelime? "bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp"mış =)) bi de bu soruları kim hazırlamış onu merak ettim =))) şimdi gelelim cevaplara:

Hayalindeki meslek nedir?

valla şöyle sanatla iç içe olduğum bi mesleğim olsun isterdim... Sevgim ne güzel söylemiş keşke piyanist olaydık mesela ;) buradan yeri gelmişken bizi piyano aşığı yapan norveçli abimiz sevgili Ketil Bjornstad'a sevgiler =))) (Ketil abi bunu anlamak için türkçe öğreneceksin artık :P )

Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?

parfümlerimi yaz-kış diye ayırmıyorum... bi parfüme takıp sürekli onu kullanıyorum... bu ara takıntım "coco chanel"...


En önemli makyaj hileniz?

aslında öyle belirgin bi makyaj hilem yok... genelde yoğunluğu gözlere ve yanaklara veririm... göz kalemlerim, kahverengi rimelim, allığım olmazsa olmazlarım... hile sayılır mı bilmem ama göz kalemini sürdükten sonra elimle dağıtarak buğulu bi etki oluşturmaya çalışırım ;)

Çay mı kahve mi? Şekerli/şekersiz? Sütlü/sütsüz?

tabiki ÇAYYYY ;) uzun süredir şekersiz içiyorum ;)

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?

ne olacak... tabi ki dileklerimi sıralardım hemen =)

gong yoo ile evleneyim (hyun bin de olur :P)

rahat, sağlıklı, huzurlu, mutlu bi hayatım olsun...

bi de hemen profesör olsam fena olmaz =))

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatli. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?

tereddütsüz KAHVALTI... her öğün yerim ;)

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

=))) sarı veya kahverengi... yok yok TURKUAZ olurdu ;)

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?

takı olayında da parfüm gibi dönem dönem bişeylere takarım... sürekli onunla dolaşırım... bu; küpe, kolye, bileklik veya saat olabilir... ama bişeyi seçmem gerekiyor galiba =)) o zaman saat diyorum ;) çünkü iyi bi saat resmen sınıf atlatıyor =)) erkeklerde de büyük karizma unsuru bence ;) güneş gözlüğü ve topuklu ayakkabı da sınıf atlatan unsurlardan... bayanlar için tabi =)))

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?

karşındakinin düşüncelerini okuyabilmek =))

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?

kahverengi rimel... arko nem böğürtlenli el kremi... aslında bende oje takıntısı var ama o bitmiyor malum =)) sürekli yenileri ekleniyor ;) şu anda "turkuaz"a takmış durumdayım =)


Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?

evet isterdim... 5 yıl sonrasına gidip bi bakardım, hâlâ bekâr mıyım diye :P

Gizli ünlü aşkınız kim?



işte bu soruda biraz sıkıntı var =)) tabiki GONG YOO diyeceğim ama HYUN BIN de ilk sırayı fena halde zorluyor =))) tabi secret garden'daki haliyle değil de late autumn'daki haliyle dikkatimi çekmiştir kendisi =)



Neden blog tutmaya başladınız?

2004 yılında üniversiteden mezun olduktan sonra yaklaşık 3 dönem kadar evde oturdum... iş arıyordum tabi... ama durum pek parlak değildi... işte bu sırada blogları keşfettim... yalnızlığıma ortak oldular resmen... uzun süre takip ettiğim bir sürü blog oldu... özellikle yurt dışında yaşayan türklerin yazdığı blogları çok seviyordum... kısacası iyi bi okuyucuydum önceleri... tabi bu sırada "ben de mi yazsam acaba" diye düşünüyordum hep ama nedense cesaret edemedim bi türlü... sene 2006 oldu... baktım işsizlik aldı başını gidiyor, master yapayım bari dedim... 2007'de master'ım devam ederken okulda bi tübitak projesinde çalışmaya başladım... sonra 2008 Mayıs'ta cesaretimi toplayıp açtım blogumu... 2008 Eylül'de de asistanlık geldi... blog uğurlu geldi sanırım =)) o günden beri akademik hayat ile blog hayatının içindeyim =) şimdi de doktora yapıyorum...

yeri gelmişken bi konuya değinmeden edemeyeceğim... master yılları çok güzel geçti benim için... ve lisansta edinemediğim kadar çok sayıda iyi dost edindim master yaparken... hala da birlikteyiz onlarla (maşallah)... hatta grubumuzun bi adı bile var... BKT... "bütün kızlar toplandık"tan geliyor adımız =)) tahmin edebileceğiniz üzere 8 kişiden oluşan bi kız grubuyuz biz =) buradan sevgili master arkadaşlarım sevgi, merve, eren, sezen, elif, selin ve beril'e selam etmek isterim... canlarım benim... iyiki varsınız ;)

10 yorum:

  1. şu kız grubundan bir tane de bizde var :) mim çok eğlenceli bir şey .gizli aşkların arasında kalmana da hak veriyorum .nasıl seçebilir ki insan :) iyi ki blog açmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın BKT :) sisterhood of the BKT :) böyle böyle BKT'yi cümle içinde zamanla daha çok kullanır olduk o dönem, twitter'a bile BKT yüzünden kayıt yapmıştım, okul bitince bile birbirimizden haberimiz olmuştu (Zeki Müren'den Biz Ayrılamayız gels
    n :) )
    hatta "kaktüs çiçeği" yazısını yazdığım dönem hayatımın en bull shit olduğu dönemdi, ama sağolsun bu BKT derneği bana sahip çıkıp, BKT- Kore Gecesi yapmıştınız:) Aslım o güne özel, gong yoo bereleri, coffee prince hatıra diş fırçaları (:P ), ve de merve ve bana I <3 YOO t-shirtü bastırmıştı da gözüme inanamıştım, giymeye bile kıyamıyorum ben o t-shirtü :D sağol varol çingum, bere ören ellerine sağlık :)
    bu arada gong yoo evlenme dileği süperdi, bende kalkmış boğaz temiz olsa da ji sub'un asya'dan avrupa'ya kulaç açsın diye salak salak dilekler diliyorum :D ah ah gitti dileğim :P
    bir gün pianoyu çalacağız diye yazımı burda noktalamak istiyorum :P

    YanıtlaSil
  3. so ji sub'la evlilik zaten kesin ondan aklına gelmemiştir dilek olarak =))) sen de sağol sevgim bu arada ;)

    YanıtlaSil
  4. yine çok güzel özetleden olayı aslım :D doğru ya ben zaten kesin ji sub'a varacağım, bu planlar evlilik sonrası aktivitelere giriyor :D :D

    YanıtlaSil
  5. haha, ben de joong ki bana aşık olsun diye bodoslama girdiğimi zannediyordum, ama meğer benden daha direkt olanları da varmış :D gong yoo ile evlenme dileğini can-ı gönülden destekliyorum çingu :D :D ama dikkat et, diğer arkadaşlar (mydestiny, la fea, chibi, nefertiti...) seni parçalamasın :D :D

    bu arada mim'in bir açılımı yok bildiğim kadarıyla. mimlemek, yani işaret koymak anlamında olduğunu tahmin ediyorum. ama sadece tahmin ediyorum :P ilk kez bu lafı kim çıkarmış, kim bu işe mim demiş, valla hiçbir fikrim yok :P

    YanıtlaSil
  6. bu yola girdik bi kere gong yoo için çarpışacağız artık =)) yapacak başka bişey yok =)) baktım gong yoo bana kalmıyo o zaman hyun bin için çarpışırım ben de :P

    "mim" tahmin ettiğimiz gibi "mimlemek"ten geliyor sanırım... benimki de merak işte =)

    YanıtlaSil
  7. Blog maceran farklı geldi bana. Evde otururken blog açmak ve şimdi de devam etttirmek. Ben gayet tembel bir öğrenciyken bile zorlanıyorum :D Siz hem hocalık hem araştırmalar. İyi yetişebiliyorsunuz bu kadar işe :D
    NOT: bence Hyun Bin daha iyi bir tercih :P

    YanıtlaSil
  8. buralarda bi yerde bana ait bir şeyin olduğunu bilmek güzel bir his… ondan zaman zaman kopsam da, blogumu güncellemeyi bırakmamaya çalışıyorum ;) bi de “çocuğum gibi” diyim de tam olsun bari :P şaka bi yana bu ara sizlerin de sayesinde hep yakın temastayım blogumla ;)

    evet hyun bin gong yoo’ya sıkı rakip =))) n’apıcaz bilmiyorum :P

    YanıtlaSil
  9. Gong Yoo ile evlenmeyi unut bir kere ben daha kendi dlek hakkımı kullanmadım :) Hyun Bin'e olan yükselen sevdam da malum ondan da uzak dur. Min Hoo'dan uzak dur eee ne kaldı geriye ha ha ha ha :) Sen iyisimi hepsinden uzak dur :P Mim'in amacı aslında gönderdiğin kişiyi tanımak hakkında fikir-bilgi sahib olmak bir de tabii eğlenmek :)

    YanıtlaSil