Youtube

Instagram

28 Mayıs 2011 Cumartesi

Ballı Kızlar

bu kızları anneleri "kadir gecesi" doğurmuş resmen =) niye mi? yazının sonu geldiğinde anlayacaksınız ;)

işte "kadir gecesi" doğanlar:
1 Numara: SHIN MIN AH
Fotoğraf www.kdramastars.com adresinden alınmıştır.

2 Numara: SUNG YU RI
[Resim: y49f.jpg]
Fotoğraf http://www.korea-fans.com adresinden alınmıştır.

3 Numara: LIM SOO JUNG
Fotoğraf https://en.wikipedia.org adresinden alınmıştır.

4 Numara: SONG HYE KYO
Fotoğraf http://asianwiki.com/ adresinden alınmıştır.

5 Numara: YOON EUN HYE
Fotoğraf http://asianwiki.com/ adresinden alınmıştır.

6 Numara: GONG HYO JIN
Fotoğraf http://www.kpopmusic.com/ adresinden alınmıştır.

Bakalım neler yapmış bu kızlarımız...

1 numarada güzel "gumiho"muz shin min ah var... tartışmasız kore'nin en güzel kızı bence... hyun bin'im ile "LG için reklam filmleri"... (şu bölümdeki bakışmaları beni bitiriyor :P) so ji sub enişteyle "hug me" çekimleri... lee seung ki gibi şeker mi şeker bi insanla "my girlfriend is a gumiho"... ben de çok seviyorum kendisini... ondan bu kıza fazla hasetlenemiyorum =)

2 numarada sung yu ri var... 2003 yılında so ji sub enişteyle "thousand years of love"... 2006 yılında önce gong yoo'm ile "one fine day" sonra da hyun bin'im ile "the snow queen"... bala bakar mısınız =)) kıskanmamak elde değil ama bu kızı da çok beğeniyorum ben... çok güzel ve asil bi kız... yarasın ne diyim :P

3 numarada benim bi türlü ısınamadığım lim soo jung var... önce so ji sub enişteyle "i'm sorry i love you"... sonra gong yoo'm ile "finding mr. destiny"... sonra hyun bin'im ile "come rain come shine"... yine ekstra bala gel =)) ama dediğim gibi ben bu kıza bi türlü ısınamadım... şimdi misa (i'm sorry i love you)'da izliyorum kendisini... belki bu diziyle ısınırım ona da ama pek ümidim yok açıkçası =)

4 numaraya gelince song hye kyo'yu görüyoruz... iş açısından diğerlerine nazaran en az ballı olanı =) sadece bi tane ballı dizisi var... o da hyun bin'im ile "worlds within"... (gerçi bu dizi 5 diziye bedel ama neyse :P)... yani bizim sevdiğimiz oyunculara pek bulaşmamış ama Allah onun da yüzünü özel hayatta güldürmüş =) hyun bin'imle sevgiliymiş uzun süre... "worlds within" dizisinde de bu ayan beyan ortada... dizi tanıtım yazımda da yazdığım gibi ben birbirine bu kadar yakışan bi çift daha görmedim ama yazık ki ayrılmışlar... bu kızı da çok beğendiğim ve hyun bin'imle çok yakıştırdığım için bişey diyemiyorum =)

5 numarada yoon eun hye var... gong yoo'm ile "coffee prince"te başrol ki bal açısından üst seviyelerde yine =)) hyun bin'imle moda çekimleri... yoon eun hye'yi de severiz... tatlı kızdır =)

6 numarada ise gong hyo jin var... önce gong yoo'm ile "hello my teacher"... şimdi de yeni gözdem cha seung won'um ile "the greatest love"... "Allah çirkin bahtı versin" dedikleri böyle bir şey herhalde =)) bi de gong yoo'm ile aynı soyadı taşıyor terbiyesiz :P yine pek sevemediğim oyuncular kervanından kendisi...

böyle işte... bazıları doğuştan şanslı... ne diyim Allah bize de böyle ballılıklar nasip etsin :)

AMİNNNNN :P

not: sıralama "ballılık" oranına göre değil rastgele yapılmıştır :)

14 yorum:

  1. zevkler ve renkler! şu dörtlü arasında en sevdiğim en çok ısındığım en samimi gelen im soo jung! hatta bu kadar tatlı ve iyi bir artisle oynama şansı buldukları için bu aktörleri daha ballı buluyorum! :) onlarda kendilerini şanslı ilan edip çoğuda onla oynamak için şans bekliyomuş zaten! en ısınamadığımda sung yu ri oyunculuğu çok soğuk geliyor.

    YanıtlaSil
  2. "finding mr. destiny"de izlediğimde pek beğenmemiştim... "i'm sorry i love you"dan sonra fikrim değişir belki =) korelilere has yüz özelliklerinin (küçük göz ve küçük dudak gibi) olmadığı bi kız olduğu için çok aranan bi yüzmüş... herkes onunla oynamak istiyormuş...

    YanıtlaSil
  3. I'm sorry I love you'dan sonra yüksek ihtimalle fikrin değişecek ardından da 'I'm cyborg but that's ok' yi izle listenin başına koy!:) hani şu koreli hatunlar arasında en gerçekçi, şirin, masum karakter oyuncusu sanki kendini oynuyor. benim listemde 1.belli 2.shin min 3.song hye kyo (bu hatunda bana çok soğuk geliyo bakışları,full house daki yapmacık karakteri) 4. sung yu ri ( romance townda sinir oldum suratta bir gıdım mimik yok güzel kız ama oyunculuğu bence itici) ama dediğin gibi 4üde ballı eh bütün erkek oyuncuların taş gibi olduğu bir ülkede en azından 3-4 tane güzel oyuncu olunca kişi başına 6-7 aktör düşüyor yokluktan!:)

    YanıtlaSil
  4. bu yüzden ben de kore'de oyunculuk yapmak istiyorum =))) şaka bi yana sağol yorumların için... dizi tavsiyeni de dikkate alacağım ;)

    YanıtlaSil
  5. hepsi ballı resmen ben 3 numarayı sevmem pek .4 numaraya bayılırım .bence kendisi kore nin en güzeli .1 numara aileden gibi oldu zaten .2 numara çok zarif imrenmemek mümkün değil . bir de lee da hae vardır kendisini pek beğenirim :) güzel yazı güzel liste güzel kızlar :) daha ne olsun .

    YanıtlaSil
  6. ben de 3 numarayı sevmiyorum... diğerleri tamamdır ;) yazıyı beğenmene sevindim =) sağol ;) lee da hae'yi de takibe alıyorum hemen =) gerçi ben daha "my girl"ü bile izleyemedim =( sıra gelmedi ona...

    YanıtlaSil
  7. anammmm ben daha yeni gördüm bunu, halbuki tüm ipuçları gözümün önündeydi bufün (tumblr gelen soru gb :P )...
    1- shin min ha bana kuma olsun 100bin dolar borcum olsun, o kadar severim yani :)
    2-yu ri galiba en iyi oyunculuğu hyun bin le yapmış diğer rollerde biraz çekingendi, gong yoo ve so ji sub ile heyecan yaptı belki :P
    3-im cyborg but thats ok'de görmüştüm ilk ama yarım kaldı o film, sonra finding mr destiny de gördüm eh dedim, ama misa'da tamam dedim sevdim ben kızı, misa'daki rolünü diğer 3 kızımız 40sene çalışsalar gene başaramazlar, ben olsam misa'dan sonra dizi film bile çekmem gerek bile yok :P zaten hep filmlerde gördük hatunu sonrasında, resmen kulvar atladı misa'yla, "garip güzel" kategorisine sokabilirz bak bu kızı :)
    4-Hye kyo ve hyun bin :) neden ayrıldılar sahi? sen söylenecek herşeyi söylemişsin zati aslım :)
    bu arada shin min ah ile hyun bin'i bende dizide görmek isterimm ;) çok doğru tespit. hatta gelsin ji sub ile de oynasın :D eline mi yapışır :P

    YanıtlaSil
  8. dimi aynen öyle ;) herkesle oynasın hatta =))) hep shin min ah izleyelim ;) misa'da 6.bölümdeyim... kızda daha bi yetenek göremedim =) sabırsızlıkla bekliyorum bakalım =) ipuçları konusunda da sherlock holmes gibisin valla =))

    YanıtlaSil
  9. ama işte jeton gene de geç düşüyor, bak daha yeni gördüm, ilk yorumu yapmak vardı bide böhüüü :( :P

    YanıtlaSil
  10. bloguma abone değil misin yoksa =))) ben seninkileri mail ile görüyorum hemen ;)

    YanıtlaSil
  11. kullanmadığım bir mailden buraya kayıt yaptım, mail olarak abone değilim oyuzden, read my subscribe'den takip ediyorum kendi elceğizlerimle oyuzden geç gördüm ;)

    YanıtlaSil
  12. hımmm kötüymüş o =(

    YanıtlaSil
  13. Han Hyo Joo varken gerisi yalan diyorum ben :D

    YanıtlaSil
  14. kendisini tanımıyorum ama dikkat ederim bundan sonra ;) baktım hiç bi dizisini/filmini izlememişim =(

    YanıtlaSil