Youtube

Instagram

5 Haziran 2011 Pazar

7th Heaven

bugün eski fotoğraf albümlerimi düzenlerken "adam lavorgna" için yaptığım albümü hala sakladığımı farkettim =)) bi zamanlar hastasıydım kendisinin =)) kendisini tanımama vesile olan dizi "7th Heaven"ın da ayrıca hastasıydım... ne severdim diziyi... kaçırdığım bölümler için günlerce üzüldüğümü bilirim... çok naif ve içinde güzel mesajlar barındıran bi diziydi... trt'de "kalabalık ve mutlu" adıyla yayınlanmıştı... amerika'ya gidince bulabilirsem 11 sezonunun DVD'sini de almayı düşünüyorum...


"adam lavorgna" diziye "jessica biel"in sevgilisi olarak katılmıştı... hatta sanırım gerçek hayatta da sevgili olmuşlardı... "jessica biel"i de bu dizi vasıtasıyla tanımış ve sevmiştim... hala da severim... işte o günlerden bir fotoğraf çekimi... çok yakışıyorlardı birbirlerine ;)

Adam Lavorgna Photos

Fotoğraf http://www.celebs101.com adresinden alınmıştır.


bu da dizinin ilk sezonunun jeneriği... jenerik şarkısı da müthişti... yine olsa da izlesek bu şahane diziyi ;)


[dailymotion id = x17911]

6 yorum:

  1. ben de büyük abiyi alayım, ama o zaman ki toy halleriyle :) bu arada daha fazla fotoğrafı yok mu yahu, albüm var diyorsun 2 tene yayınlıyorsun sonra :P şaka şaka netten bulurum ben şimdi hıhh :)

    YanıtlaSil
  2. nette var diye albümü sildim =))) diziler için yer lazım bana :P

    YanıtlaSil
  3. ahhh, ben de çok severdim bu diziyi. büyük abi benim de favorimdi; uzun yıllar hayallerimi süslemiştir :P şimdi tipsizleşmiş ama zannedersem...

    yalnız jessica biel'a o zaman da uyuz olurdum, sonra da uyuz olmaya devam ettim!

    diziyi cidden bi ara en baştan izlemek lazım...

    YanıtlaSil
  4. bence de baştan izlemek şart ;)

    YanıtlaSil
  5. ah Adam önce Lucy ile sonra abla ile takılmamış mıydı bu it? :P
    Ne severdim bu diziyi. Ama ne başını ne sonunu izleyebilidim. Abi ile babanın yemek yaptığı sahne hala gözlerimin önündedir :D Aradım bu diziyi indirmek için. Ama bulamadım. Sonra bulsam da alt yazı bulmayacağımı fark edince vazgeçtim. Ama gerçekten çok istiyorum ^^'

    YanıtlaSil
  6. önce jessica biel (dizideki adını hatırlamıyorum) ile takılmış sonra kardeşi lucy ile yakınlaşmıştı =))) trt hep atlaya atlaya verdi bölümleri... ondan başı sonu belli olmadı bizde... ben de her dakikasını izlemek istiyorum baştan ;)

    YanıtlaSil