Youtube

Instagram

22 Haziran 2011 Çarşamba

beyaz atlı prensler ---> güney kore

1 Numara: GONG YOO (1979)



Fotoğraf http://soeulmateskoreanaddicts.wordpress.com adresinden alınmıştır.


milli damadımız =))) yeri sarsılmaz !!! safkan aşık rollerinin ve bakışlarının üstadı... kahve prensimiz... son günlerde her ne kadar dizi çekmeyip bizi kendinden mahrum bırakarak sinir sahibi olmamıza neden oluyorsa da 1 numara ondan başkasına yakışmazdı ;) bu uzun cümleyi nasıl kurdum ben de bilmiyorum :P


2 Numara: HYUN BIN (1982)



Fotoğraf http://www.dramabeans.com adresinden alınmıştır.


secret garden'da burun kıvırdığım adam geldi 2 numaraya yerleşti... Allah'ın sopası yok işte =)) daha önce de yazdığım gibi "late autumn"un fragmanını izlememle birlikte hyun bin fanı olmuştum ki hala da öyleyim =)) filmi daha izleyemedim bu arada =( gamzeleri yeter onun =)) bilen bilir oyunculuğu da şahanedir ;)


3 Numara: CHA SEUNG WON (1970)



Fotoğraf http://ifahisablackjack.wordpress.com adresinden alınmıştır.


işte son gözdem... o nasıl bişey öyle yahu =))) bu arkadaşı 1 numaraya yazmamak için zor tuttum kendimi =)) listeye çok sağlam bi giriş yaptı ama ilk ikiye olan vefamdan dolayı 1'e yazamadım kendisini =)) bi de kim der şu adam 41 yaşında diye o_O hala şoklardayım... oyunculuğu da gayet başarılı... tam karakter oyuncusu ;)


dikkat dikkat !!! listenin buradan sonraki kısmı yaş itibariyle benim klasmanım dışında kalmaktadır =)))


4 Numara: LEE SEUNG GI (1987)


Lee Seung-gi


Fotoğraf http://english.chosun.com adresinden alınmıştır.


gumiho'nun yufka yürekli aşığı... sevimlilikte üstüne tanımam... iyi aile çocuğu modunda... iyi oyuncu... tarz sahibi bir arkadaş... öyle ahım şahım yakışıklı değil ama resmen şeytan tüyü var bu çocukta ;)


5 Numara: KIM BUM (1989)


Uri Kim Bum!!! - kim-bum photo


Fotoğraf http://www.fanpop.com adresinden alınmıştır.


 listenin “genel geçer” anlamda en yakışıklısı ama yaştan kaybediyor :P kendisinin oyunculuğu da iyidir... zaten oyunculuğu iyi olmayanı almadım listeye... sadece yakışıklılıkla nereye kadar =)) değil mi ama? =))


6 Numara: LEE MIN HO (1987)



Fotoğraf http://kdramachoa.com adresinden alınmıştır.


yine sevdiğimiz başarılı arkadaşlardan =)) endamı yeter :P oyunculuğu da iyidir ;)


bi de KIM HYUN JOONG ve JANG GEUN SUK var... hayranları kızmasın ama pek bu listeye alasım gelmedi onları... zevkler ve renkler tartışılmaz tabi =)) ama yine de beyaz atlı prens kontenjanına girebilir potansiyele sahipler o ayrı =)) bana göre oyunculuk açısından biraz daha gelişmeleri gerekiyor... tabi ben bu konuda otorite değilim ama bu da benim naçizane görüşüm ;) ama dizileri olsun izlerim yine bayıla bayıla =)) standart yükselince bu gariplerim liste dışı kaldılar, n'apalım :P

not: başlıktan da anlaşılacağı üzere bu yazının bir de türkiye versiyonu gelecek ;)

19 yorum:

  1. bu listeye katılmamak mümkün değil .yalnız kım bum u koymazdım ben oraya herhalde .senin listeyi görünce aklımdan bir sürü kişi geçti .güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. niye kim bum'u koymazdın merak ettim... oyunculuğundan dolayı mı?

    YanıtlaSil
  3. Listeyi çok beğendim hepsi birbirinden güzel .ben liste yapsam diye düşününce onu koymazdım ne bilim o kadar iyi değil benim gözümde ondan :)

    YanıtlaSil
  4. peki tamam ;) ben de merak ettim sadece =)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle süper bir liste olmuş :D ama ben cha seung won'u dahil etmezdim; oyunculuğunu ve diri vücudunu (feriştah yengeye bağladım yalnız :D :D) takdir etsem de yüz güzelliği yoksa beni hiç çekmiyor... ayrıca 70 doğumlu, üç çocuklu, yaşlı bir ajusshi! :D :D evet, ben çıtırcı hikaru, memnun oldum :D :D

    onun dışında seung gi sevimli bir bıcırık, oyunculuğu da çok iyi. ama beyaz atlı prens... hımm, biraz zor... ben onun yerine geun suk'u tercih ederdim. tabii zevkler ve renkler meselesi :)

    bi de lee dong wook var, onu hiç izledin mi aslıcım? oyunculuğu süper değildir ama çok hoş bir adamdır kendisi. ve kang ji hwan'ı da dahil etmezsem ayıp olur... ama elbette benim listemin birinci sırasına song joong ki yerleşti, kolay kolay da inmez ordan :) :) güzel yüzüne olduğu kadar (öhömm :P) oyunculuğuna da bayılırım.

    türk oyuncularının listesini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. 3 çocuklu mu :S yıkıldım şu an :( ben onu 41 yaşında gözde bi bekar olarak hayal etmiştim oysa ki =)) neyse kalsın artık n'apıyım =)) ben de çıtırcıyım bu arada ama çaktırmıyorum =)))

    lee dong wook'u izleyemedim maalesef =( baktım my girl'de oynuyormuş ve 81'li =)) iyi yani ;) my girl'ü izlemek farz oldu artık bana =)) gerçi bir bölüm izlemiştim sonra n'olduysa araya başka şeyler girmiş ve kalmıştı o dizi... izlicem mutlaka ;) kang ji hwan'ı da izlemedim hiç... ama sırada lie to me var... orada izleyince liste değişebilir ;) song joong ki de izlemediklerimden... o hangi dizisi veya filmiyle gönlünü fethetti bu kadar merak ettim doğrusu... ben de onu izleyeyim ;)

    bi de herkesin kendine göre bi listesi var ya acaba bu yazıyı mim mi yapsaydım diye düşünmeye başladım =)

    YanıtlaSil
  7. feriştah yenge muhahahah :)

    lee dong wook unutulmaz ya bu işlere ilk bulaştığım zamanlarda hasta idim bu adama ve tabi song joong ki çok seviyorum ben bu çocuğu öle böle değil :)

    YanıtlaSil
  8. düşünüyorum da listeye girecek pek çok kişi varmış senin bu listeden çok güzel mim olur bence :)

    YanıtlaSil
  9. olur valla, bana yollarsan yaparım. gerçi burda bütün listeyi döküldüm ama olsun :P :D

    YanıtlaSil
  10. yolladım gitti o zaman ;)

    YanıtlaSil
  11. 1-2 numaralara tumbs up diyorum :)) LEE SEUNG GI yi almazdım ben listeme. Şirin ama yakışıklı değil :)) Listeye genel olarak katılıyorum ve diyorum ki 'Bazıları çıtır sever' :D

    YanıtlaSil
  12. lee seung gi dikkatli bakınca yakışıklı sayılır aslında :P neyse =))) ben de çıtır severim bu arada... ama çıtır listesinde beni o kadar etkileyen yok... ondan kategori dışı dedim =)) yoksa çıtır mıtır dinlemem :P

    YanıtlaSil
  13. [...] Aslı’nın iki post’u (Koreli prensler ve Türk prensler, haha ) bana da ilham verdi. Ben de sizle en sevdiğim Amerikalı aktörleri [...]

    YanıtlaSil
  14. ben galiba oppacı değil ajusshiciyim, 3 numara - 2 numara -1 numara ajusshileri allah başımızdan eksik etmesin, kim bum da potansiyel ajusshim benim, bebek yüzlü ama düşünceli bir yüz ifadesi var, yaşlandıkça popülaritesi daha da artcak, potansiyel gong yoo yani =)
    bu arada durup durup Cha Seung Won'un fotosuna bakıyorum:D sjs duymasın :D evliymiş gerçi, bir de 3 çocuk, mutludur da herhal =)

    YanıtlaSil
  15. cha seung won'a ben de bakıyorum hasetle =)) neyse Allah bozmasın ne diyim ;)

    YanıtlaSil
  16. [...] bloğunda okuduğum Koreli ve Türk Prensleri’nden sonra ben de gaza geldim ben de kendi karmamı yaptım dayanamayıp [...]

    YanıtlaSil
  17. Ben bu listeyi hala yapamadım biliyor musun? :D
    İçim el vermiyor elemeye :D

    YanıtlaSil
  18. eleme o zaman =)) hepsini yazıver, n'olcak ;)

    YanıtlaSil