Youtube

Instagram

10 Haziran 2011 Cuma

biraz da moda ;)

eskiden takip ettiğim bi site vardı... ama sonraları unuttum ben bu siteyi... bugün birden aklıma düştü yine =)) "ya noldu o site acaba? bi bakayım hala devam ediyorlar mı?" dedim ve baktım devam ediyorlar ;)

hani bazen sokakta gördüğünüz birinin üzerinde bişey beğenir ve çevirip nerden aldın diye sormak istersiniz ama çoğunlukla da soramazsınız ya (en azından ben soramıyorum)... işte bu site tam da bu ihtiyaca cevap verir nitelikte... her tarzdan insan var sayfada... uçuk diye tabir edebileceğimiz tarzlar da var, normal tarzlar da... paylaşılan fotoğraflardaki kıyafetlerin nereden alındığı da sol tarafında veriliyor ;) bilen bilir moda türkiye'nin sitesindeki sokak modası bölümünden bahsediyorum... bi gözatmak isteyenler için işte link:

http://www.modaturkiye.com/sokak-modasi/?p=photoindex

2 yorum:

  1. yeni moda
    ürünler harika oluyolar insan bakmadan duramıyo elden gelse beğendiklerimin hepsini alıcam :)

    YanıtlaSil