Youtube

Instagram

24 Haziran 2011 Cuma

neden "çerez niyetine" ???

şimdi şöyle ki benim facebook sayfamda çok sevdiğim bi fotoğraf albümüm var =)) insan kendi albümünü sever mi? seviyorum işte :P kasım 2010'dan beri bişeyler paylaşıyorum o albümde... albümümün adı "işte bunu sevdim"... justin timberlake'in bi mc donalds reklamı vardı... hatırlarsınız... "i'm lovin' it" diye de bi şarkısı vardı bu reklam için yaptığı... ben de bundan esinlenerek "i'm lovin' it" koymuştum albümün adını... sonra bi ara "things that i love" olsun dedim... ama baktım gong yoo falan paylaşıyorum... "things" olmayacak =))) en sonunda bari türkçe olsun ve "işte bunu seviyorum" olsun dedim... ancak genel olarak beğendiğim şeylerin yanında anlık beğendiğim şeylerin sayısı daha fazla olduğundan "işte bunu sevdim" olarak revize ettim albümün adını... albümün adı böyle oluştu işte...

herhangi bi yerde gördüğüm ve beğendiğim bir şeyi kısa kısa notlarla ekliyorum oraya... sonra dedim ki bu facebook sayfamla sınırlı kalmasın... wordpress'e de bi kategori olarak taşıyayım bu albümü... isim konusuna gelince "işte bunu sevdim" olsun yine dedim... hatta böyle bir kategori de ekledim bi ara... sonra "bunusevdim" adıyla koresever bi arkadaşımın da blogu var diye kategoriyi kaldırdım... yanlış anlaşılma olmasın diye... sonra başka ne olabilir diye düşününce aklıma "çerez niyetine" geldi... ve nur topu gibi yeni bir kategori sahibi oldum ;)

kategorinin adından da anlaşılacağı üzere bu yazılar hemen bi göz gezdirilip geçilecek şeyler olacak... tam çerezlik yani ;)

3 yorum:

  1. çerez niyetine... işte bunu sevdim ;) ayrıntıların insanı olan sana çok güzel gitti bu etiket, bir de iş nedeniyle uzun yazı yazmaya çok az zamanın var, böylesi daha eğlenceli olacak eminim ;) "çerez niyetine" etiketine de taktım şimdiden, çok iştah kabartıcı =)))

    YanıtlaSil
  2. sağol sevgim ;) bence de iyi olacak ;) gerçi bu ara yazı yazma rekoru kırıyorum :P tez önerimi yazmam lazım ya =))

    YanıtlaSil
  3. belli belli, hiç hayra alamet değildi zaten bu hareketlilik :P

    YanıtlaSil