Youtube

Instagram

18 Kasım 2011 Cuma

yeni keşfim =)

yine dream tv... yine yeni bir keşif ;)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZnQuJiPY3fs&w=560&h=315]


bir sabah dream tv'de dinleyip çok beğenmiştim bu şarkıyı... ramadan söylüyor... bugün oben budak'ın da yazısında ramadan'dan bahsettiğini görünce aklıma düştü acaba ben hangi şarkısını sevmiştim dream tv'de diye ??? hemen küçük bir tarama yapıp beğendiğim şarkıyı buldum... 7/24 ;)

o sabah kahvaltı ederken klibi görünce önce yabancı bir şarkı sanmıştım... sonra türkçe sözleri duyunca daha bi dikkatli dinlemiş ve çok beğenmiştim şarkıyı ;)

biraz da ramadan'dan bahsedecek olursak; kendisi marjinal kelimesinin sözlük anlamı adeta =) alışılagelmişin dışında bir tarzı var... kendisiyle biraz haşır neşir olunca ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaksınız =)

ramadan hakkında detaylı bilgi için bakınız ;) şu şarkısı ve klibi de çok güzel =) hazır mısın? albümünden sevdiğim diğer şarkılar ise yüksek kontrast ve curious... dinlemek isterseniz sizi şuraya alalım ;)

bir de ben dream tv'yi takdir ediyorum hakikaten... adamların bir yayın politikaları var ve ona göre yayın yapıyorlar... her önüne gelen yer alamıyor dream tv'de... gördüğüm kadarıyla en azından =) özellikle farklı olanı bulup çıkarmakta üstüne düşeni fazlasıyla yapıyor kanal... orijinal işleri hep dream tv sayesinde keşfediyorum ben... böyle ne yayınladığını bilen müzik kanallarının artması dileğiyle...

4 yorum:

  1. çok güzelmiş şarkı, depeche mode tarzını ilk defa türkçe bir şarkıda dinliyorum, çok güzel sindirmişler türkçe müziğe :) takdir ettim kendilerini :)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok takdir ediyorum kendilerini =) 80'lerin disko müziğini yapıyor diye yazmışlar biyografisine... dediğin gibi depeche mode havası var ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğeniyorum Ramadan'ı. Takip ettiğim kadarıyla kendisi yine aynı ekiple stüdyoda şu an. Yeni albüm yakında çıkıyormuş. Adamın sahnesi de müthiş. Konserlere tekrar başlasa da yine cümbür cemaat toplaşıp gitsek, kopsak.

    YanıtlaSil
  4. yeni albüm haberine çok sevindim ;) tam kopmalık şarkılar yapıyor hakikaten =) insanın içi kıpır kıpır oluyor =)

    YanıtlaSil