Youtube

Instagram

20 Kasım 2011 Pazar

kahve-hardal-siyah... rengâhenk...

eskiden kahverengi ile siyahı hiç yan yana düşünemezdim... şimdi ise aksine çok yakıştırıyorum... hatta doğum günümde siyah elbise, siyah opak çorap ve bağcıklı topuklu kahverengi çizmeden oluşan bir kombin bile giydim =)

sonra düşündüm de leopar deseni de seviyorum ben =) (eskiden sevmezdim hiç =) yaş ilerledikçe insan kokoşlaşıyor sanırım :P) malum leopar deseni de kahverengi ve siyahtan ibaret =))

kahve-siyah, siyah-hardal veya kahve-hardal-siyah yanyana çok yakışıyor bence ;)


hazırladığım kolajlar ile kahvenin tonlarının ve hardal renginin siyah ile ne kadar uyumlu olduğunu bir kez daha görmüş olduk =)


mevsim sonbahar ya ondan taktım sanırım bu renklere =)


Kolajlardaki fotoğraflar http://lookbook.nu/ adresinden alınmıştır.

4 yorum:

  1. "sonra düşündüm de leopar deseni de seviyorum ben =) (eskiden sevmezdim hiç =) yaş ilerledikçe insan kokoşlaşıyor sanırım :P"
    aynen aslım ya , bende geçenlerde aynı şeyi düşündüm :D kore dizilerinden alışmışta olabilirz :D

    YanıtlaSil
  2. iyiki de alıştık =)) o ne öyle oğlan çocuğu gibi dolanmak :P

    YanıtlaSil
  3. pazı yapmaya başlamadan önce neyse ki yırttık olayı :D yoksa halimiz "ODTU makinalı kızlar görüyorum"a dönecekti :D

    YanıtlaSil