Youtube

Instagram

5 Kasım 2011 Cumartesi

Blair ve şapkaları...

eskiden saç bantları ve taçlarıyla ünlü olan blair, şimdi de birbirinden güzel ve değişik şapkaları ve saç aksesuarlarıyla ünlü... ben gossip girl'e 3.sezondan sonra epey ara verdim ama duyduğuma göre blair kraliyet ailesine gelin gidiyormuş... ardı ardına gelen kraliyet düğünleri diziyi de etkilemiş anlaşılan ;) şapkalar ve saç aksesuarları da bu trendin bir uzantısı niteliğinde aslında...

 kolajı ben hazırladım =) fotoğrafları ise http://www.facebook.com/blairwaldorfswardrobe adresinden aldım.

2 yorum:

  1. bende 3.sezondan sonra bıraktım ama sırf blairin kıyafetlerini yazıyor diye takip ettiğim bir blog bile vardı, maksat gözüm şenlensin :D şapkalarda süper olmuş, kız nasıl taşıyacağını biliyor...

    YanıtlaSil
  2. zaten benim için gossip girl demek blair&chuck demek =) ben de uzaktan da olsa ikisini de takip ediyorum ;)

    YanıtlaSil