Youtube

Instagram

12 Kasım 2011 Cumartesi

mozaik pasta dilimi gibi ev (^_^)

hımmm mozaik pasta =)) olsa da yesek :P neyse konumuza dönelim =) muhteşem bir tasarıma sahip olan bu ev lübnan'da imiş...

bu vesileyle nur topu gibi bir kategorim daha oldu ;) biri "ev" mi dedi? kategorisi altında mimarî harikaların yanısıra dekorasyon ile ilgili şeyler de paylaşacağım... beklemede kalın =)

 Kolajdaki fotoğraflar http://www.apartmenttherapy.com adresinden alınmıştır.


bir de bu ev bana hyun bin'in secret garden dizisindeki evini hatırlattı... aşağıdaki kolajda da o muhteşem evi görebilirsiniz ;)


Kolajdaki fotoğraflar http://hockhua.com adresinden alınmıştır.

4 yorum:

  1. yei kategorin hayırlı olsuuun :D
    eve bayıldım, çift daireymiş üstelik :D balkona bak, evin üstündeki merdivenlerden çıkıyorlar birde :D ne garip ev, ilmare filmini senaristi görseydi bu evi, karakterleri yan komşu yapardı :P her seferinde yan daire boş olurdu ama balkona bırakılan notlarla belki orta yerde buluşurlardı :P hemmen de yeni senaryo uydurdum iki dakkada :D :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ;) süpersin sevgim =) hayal gücüne hayranım ;) bi de ben de böyle değişik dizayna sahip bir evde oturmak istiyorum =) buradan da söyleyeyim de dua vaktine denk gelirim belki =)))

    YanıtlaSil
  3. amin cümlemize diyeyim bende araya kaynak yapmak gb olmasın :D

    YanıtlaSil