Youtube

Instagram

5 Kasım 2011 Cumartesi

Emre Kavuk...

altın portakal'ın bize kazandırdıkları ^^


emre kavuk...



Fotoğraf http://www.dizifix.com adresinden alınmıştır.


emre kavuk bu sene güzel günler göreceğiz filmi ile en iyi senaryo dalında altın portakal aldı... aşağıdaki kısa film ise en iyi film dalında da altın portakal alan güzel günler göreceğiz filminin yönetmeni hasan tolga pulat'a ait... emre kavuk da oyuncu olarak yer alıyor bu kısa filmde ;)


bi de itiraf etmeliyim ki emre kavuk oynuyor diye izledim ben bu kısa filmi =))) güzel bi film çıkınca da tadından yenmedi ;)


[vimeo id = 1835267]

2 yorum:

  1. kısa film yazımı yazarken izlemiştim bu filmii, şimdi burada görünce şaşırdım :D avy vay :D Bu arada kısa film çok acıklıydı , şimdi tekrar izledim de :S
    Emre Kavuk'a saygılar :D :D

    YanıtlaSil
  2. ben de kendisi ile ilgili araştırma yaparken rastlayıp izledim... benden de emre'ye saygılar sevgiler =)

    YanıtlaSil