Youtube

Instagram

27 Aralık 2011 Salı

Ed Westwick ve dövmeleri =)

blogumun en çok hit alan yazısı açık ara farkla 2 Aralık 2010 tarihli rihanna'nın dövmeleri adlı yazım... madem bu kadar talep var, bir dövme yazısı daha yazıvereyim dedim =)

The set of 'Gossip Girl' in Paris Ed Westwick photoFotoğraf http://www.icelebz.com adresinden alınmıştır.


efendim gelelim bugünkü dövme yazımızın konuğuna... son günlerde iyice kabaran hayranlık damarımla birlikte chuck bass yani ed westwick'in dövmelerinden bahsedeceğiz şimdi =))

işte ed westwick'in dövmeleri:


1. elvis presley sevgisinden dolayı yaptırdığını söylediği, göğsünde yer alan Heartbreak Hotel...


2. Little Did He Know...


bu iki dövmeyi jessica szohr'dan ayrıldıktan sonra yaptırmış... elvis presley falan hikaye yani =) mânidar ;)


3. 21 Gram...


Fotoğraf http://www.fanforum.com adresinden alınmıştır.


4. bir the doors şarkısı olan Love Me Two Times...


5. omzundaki You Make Me Feel Like the One...


black and white, chuck bass, ed westwick, font tattoo, font tattoosFotoğraf http://favim.com adresinden alınmıştır.


6. kolundaki She is Pin Up yazılı üstsüz kız...


7. Kutchu...


8. June...


Fotoğraf http://www.cosmopolitan.com adresinden alınmıştır.


9. kolunun arka kısmındaki tüy... her ne kadar inanmak istemesem de kimi görüşlere göre bu tüy dövmesi ile gay olduğunu ima ediyormuş =(


10. kolunun ön kısmındaki I Heart Romance... bu cümleyi Brooklyn'deki bir barın tuvalet tezgahında görmüş ve çok beğenip dövme olarak yaptırmış =)


 görüldüğü üzere bir hayli dövmesi var ed westwick'in... beyimizde bu dövme sevdası sürdükçe bunların ardı arkası kesilmez... hal böyle olunca bize de onları yazmak düşer anca =)

6 yorum:

  1. diyorum ki korkunç bıktım bu dövmelerden hele o tüy hele o kadın dövmesi de nesi off çok fena hangi depresif alemdeysen çekip çıkarmak isterdim bu adamı yazıktır günahtır.

    YanıtlaSil
  2. depresif bir halde ise ben de çekip çıkarmak isterim ed'i bu alemden =))) evimin erkeği yaparım onu :P =)))

    YanıtlaSil
  3. ooo Ed'im Westwick'im :) Pin Up dövmelerini nerde görürsem göreyim beğenmem ama madem o seviyor sorun değil :D
    doors hayranı ise eğer o tüy dövmesi direkt kızılderililere gönderme de olabilir Aslım :) Bşr de gay olduğunu sanmam en kötü ihtimal biseksuel ama sadece gay olmasına imkan yok :D
    21gr, film olana bir gönderme mi? hani öldükten sonra vücut ağırlığından 21gr eksilir o da giden ruhun ağırlığı gb bir dialogu olan film?

    YanıtlaSil
  4. valla sevgim yüreğime su serptin =)) gay değildir dimi, en fazla biseksüeldir =)) tüy de kızılderililere göndermedir =))

    benim de aklıma o film geldi... izlemedim ama çok methini duydum filmin ;) dövmelerin hepsi ile ilgili açıklama yapmamış... yani filme gönderme mi yoksa başka bir manası mı var bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  5. evet en kötü bis'dir :D :D evet sayın bay 27 haziran doğumlu gizem katmış kendine anlatmamış demek :D o zaman bizde bir tarafımızdan sallarız anlamlarını yapacak bişi yok, o da açıklasaymış anlamlarını heyret bişi :D

    YanıtlaSil
  6. o da iyimiş:))) ev erkeği:)) ama pek normal değil gibi var bu çocukta bir yerde sorun:(

    YanıtlaSil