Youtube

Instagram

3 Aralık 2011 Cumartesi

moda rüzgarı bu kez uzak doğu'dan esiyor =)

lütfen dikkat =) genel olarak uzak doğu dedim ama bu yazı boyunca güney kore modası ile ilgili pozitif bir ayrımcılık söz konusu olacak =) demedi demeyin =))


güney kore'de her daim moda olan bir aksesuar ile başlamak isterim yazıma... nerd gözlükler =) hatta şu kadarını söyleyeyim; kore dışında herhangi bir ülkede, sokakta nerd gözlük ile dolaşan bir uzak doğulu görürseniz, o %99 korelidir =))

bayılıyorum ben bu gözlüklere ;) hatta bende de var bi tane =)


güney kore'deki giyim kuşam mevzusuna gelince, izlediğimiz diziler sebebiyle bu konu hakkında da epey fikir sahibi oluyoruz aslında =) mesela dizilerden gördüğümüz kadarıyla, oldukça kısa şort ve etekler gırla gidiyor kore'de =) ve bu kılıktaki her kesimden insan, günün her saatinde çok rahat dolaşabiliyor kore sokaklarında =) kore'li arkadaşlarımdan edindiğim bilgiye göre sadece dizilerde değil günlük hayatta da bu böyleymiş... ne güzel değil mi? bir gün kore'ye gidersem mini etek ve mini şortu rahatça giymenin keyfini süreceğim kesinlikle =)))


bir de şöyle birşey var ki bacakları sergilemede gösterilen cömertlik iş göğüs dekoltesine gelince değişiyor... göğüs dekoltesi vermek ayıp sayılıyor zannımca... sebebini bilmiyorum ama bu da oldukça enteresan gelmişti bana...


gelelim tarzını beğendiğim koreli oyunculara... iki oyuncu kızımız var ki oynadıkları dizilerdeki tarzlarıyla beni kendilerine hayran bırakmışlardır... biri secret garden dizisinden kim sa rang... diğeri de 49 days dizisinden so ji-hye...


...Kim Sa Rang...



Fotoğraf http://mykoreandramawiki.blogspot.com adresinden alınmıştır.


...So-Ji Hye...



Fotoğraf http://kapamilyalogy.blogspot.com adresinden alınmıştır.


izlediğim bütün kore dizileri arasında en iyi giyinenler bu iki oyuncu kızımızdı diyebilirim =) aslında dizilerde giydikleri kıyafetlerden birer kolaj hazırlayacaktım ama dizilerin bölüm videolarından görüntüleri tek tek bulup almaya üşendim :S nette de bulamadım fotoğraf... tarzlarını görmek için bu iki diziyi izleyiverin artık =))

o kadar uzak doğu dedim, ayıp olmasın =) lookbook.nu'dan derlediğim asyalı moda takipçilerine de bir bakalım ;)



...


Kolajlardaki fotoğraflar http://lookbook.nu/ adresinden alınmıştır.


gelin şimdi de sizi asyalı kadınların modasını yakından takip eden bir web sitesi ile tanıştırayım =)


http://fashionableasians.blogspot.com


bu web sitesi asyalı kadınların kırmızı halı, davet/organizasyon ve podyum hallerini belgelemekte... aşağıdaki kolajda da bu siteden derlediğim fotoğrafları görebilirsiniz ;) görüldüğü üzere ünlü asyalı kadınlar arasında göğüs dekoltesi sendromu aşılmış durumda :P


Kolajdaki fotoğraflar http://fashionableasians.blogspot.com/ adresinden alınmıştır.

6 yorum:

  1. yaaa hepsi çokkk güzeelll, gözlük sevdanı yakinen biliyorum inanmayanlara beni şahit gösterebilirsin :P :D

    Aslım yine sen anlatmıştın galiba yada elipi! göğüs dekoltesi hatta tshirtin yanından çamaşır askısı bile görünüyorsa ayıpmış... mini mini şortlar olayını bende çok sevdim, ama olmayan g. dekoltesinden kaçmak nidendir bilemedim :) belki de nadir bulunan bir şey diye daha kıymetlidir :P :) şaka bir yana her türlü güzel bu kızlar :) koreli ikoncanların da 10 numara, üstelik etine dolgunlar da, en azından 45kgın altında değiller :) Bir de Kim Sa Rang eski kore güzeli galiba, yakışır ablama :)

    son olarak ben o çoraplara hastayım, gossip girl'den blaire çok sık giyerdi o diziyi izlerkende bayılırdım ama kore dizilerinden sonra özellikle de diz üstü çorap daha çok hoşuma gitti. çok fazla dizi izlemekten midir bilmem topuklu ayakkapı içine giyilen bilek uzunluğundaki çoraba bile gözüm alıştı bir yerde :))))))))))

    bu güzel yazınla keyif verdiniz efem, umarım yolculuğun ve sınavında çok keyifli geçer :)

    YanıtlaSil
  2. evet elipı anlatmıştı askı olayını =) olmayan göğüs dekoltesi iyiymiş =))) o kaçışı ben de anlamış değilim... dediğin gibi nadir bulunduğundan olabilir =)

    zaten gördüğüm kadarıyla kim sa rang dizi dışında da çok şık... eğer dediğin gibi eski kore güzeli ise çok belli oluyor hakikaten ;) çok asil bi duruşu var ablamızın =)

    ben de o çorapların hastasıyım... blair'ın da hastasıyız zaten dimi =) dizilerden sonra benim de önceden beğenmediğim çoğu şeye gözüm alışmış durumda =))

    çok teşekkür ederim sevgim ;)

    YanıtlaSil
  3. Banada göğüs dekoltesinin ayıp sayılması tuhaf geliyor ya.Sen cillop gibi bacakları sergile yukarıyı kapat.Yada biz öyle bir kültürde yaşamadığımız için bilemiyorum.Kırmızı halıda sergilemişler dekolteyi ama günlük giyimlerde pek yok.Tabi bunu izlediğim dizilerden yola çıkarak söylüyorum.Bide göğüs dekoltesi verdiklerinde de kolye pek kullanmadıkları dikkatimi çekmişti.Bizde ilginç gelsede vardır kültürlerince bir sebebi :)
    Eline sağlık moda hakkında yazılan yazıları seviyorum.G.Koreyle alakalı olunca tadından yenmiyor.^^

    YanıtlaSil
  4. bu konuyu niye koreli arkadaşlara sormamışım ki ben =) bi daha görüşünce sorayım, buraya da eklerim ;)

    teşekkür ederim ;) yazıyı beğenmene sevindim =)

    YanıtlaSil
  5. harika ama bize göre değil sanırım biraz uzak doğulu fizikleri olanlar için ideal ama :)

    YanıtlaSil
  6. uzak doğulu fiziği de lazım tabi =) doğru ;)

    YanıtlaSil