Youtube

Instagram

21 Aralık 2011 Çarşamba

biri "KONSEPT" mi dedi? #9

ne zamandır bahsedeceğim diyorum ama bir türlü yazamamıştım yazısını... konsept yazıya kısmetmiş =) sara bareilles'den bahsediyorum... ben çok seviyorum kendisini... ilk olarak love song şarkısı ile tanıdım onu... ve çok sevdim bu şarkıyı ve söyleyenini ;) hatta şarkı ilginç klibiyle dikkatimi çekmişti önce... sara'yı takibe almam da böyle başladı velhasıl-ı kelâm =)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qi7Yh16dA0w&w=420&h=315]


kendisinin 3 stüdyo albümü bulunuyor... ilk çıkışını yakaladığı şarkı olan love song ikinci albümünden... üçüncü albümünü de 2010'da yayınladı... bu albümden de iki klibi bulunuyor... bu iki klip şarkısı da şahane yine ;) klipleri de ayrı güzel ;) kız da güzel olunca muhteşem görsellikte klipler çıkmış ortaya =) bahsettiğim kliplerden biri king of anything...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=eR7-AUmiNcA&w=560&h=315]


siyah-beyaz ve pudra tonlarında şahane bir klip bu... bayılıyorum izlemeye... şarkı da keza öyle ;) bahsettiğim diğer klip ise gonna get over you... bu klip de yeni yayınlandı... meksika esintili eğlenceli bir klip olmuş bu da ;)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=OUe3oVlxLSA&w=560&h=315]


sara'nın bu iki güzel şarkısının bulunduğu 3. stüdyo albümünün adı kaleidoscope heart... ne güzel bir albüm adı değil mi?


kaleidoscope kelimesi türkçeye çiçek dürbünü olarak çevrilmiş... çok da güzel olmuş türkçe adı ;) "efendim bu kaleidoscope ne menem bir şeydir?" diyenleri ise buraya alalım =)


şimdi gelelim çiçek dürbününün bana neyi çağrıştırdığına... geçen gün çağan ırmak'ın yeni filmi dedemin insanları'na gittik... "ben ağlamam" diyerek girdim filme ama nafile... başından sonuna gözlerim hep yaşlıydı... sadece ağlamakla kalmadım, çok da güldüm filmi izlerken... çağan ırmak çok iyi bir iş çıkarmış yine... kendisinin "küçük detaylara büyük anlamlar yükleyen" bu titiz tarzını seviyorum ben...


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Q9Gc4F0S1og&w=560&h=315]


filmde mehmet bey(çetin tekindor)'in sahibi olduğu yavaş tuhafiye'de yazları torunu ozan (durukan çelikkaya) da çırak olarak çalışmaktadır... o yaz mehmet bey ozan'dan başka bir çırak daha alır yanına... ozan pek istemez yeni çırağı ama sonrasında işler değişir... çiçek dürbünü sahnesi de tam olarak bu tuhafiyede geçer... mehmet bey bir gün çocukları eğlendirmek için çiçek dürbünü yapar... işte sara'nın albüm adı, beni aldı filmin o sahnesine götürdü =)


yukarıda bahsettiğim, tuhafiyeye yeni alınan çırak çocuğa da bittim ben... ne kadar masum, temiz yüzlü ve iyi yürekli bir çocuktu... onun o mütevazı halleri içimi burktu resmen... bir de filmden aşağıdaki şarkı kaldı aklımda ;)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=8qpdHPd8JSM&w=420&h=315]


bildiğiniz üzere filmde mehmet bey karakterini canlandıran çetin tekindor son günlerde bir çocuk sevdim dizisinde de yer alıyor... daha önce de söylediğim gibi ben çok seviyorum bu diziyi... yeri gelmişken bülent inal'ın oyunculuğunu da çok başarılı bulduğumu söylemek isterim...



Fotoğraf http://www.bircocuksevdim.org adresinden alınmıştır.


safkan aşık rollerini iyi kıvıran adamlara bayılıyorum ben =) (bakınız ryan gosling, gong yoo vb. :P) bülent inal da timur bey karakteri ile dışarıdan sert görünen ama yüreği sıcacık ve çok aşık bir adamı başarı ile canlandırıyor dizide ;) bir de mine(gülcan arslan)'ye öyle bir bakıyor, öyle bir konuşmalar yapıyor ki yazsan kitap olur =)


yeterince oradan oraya atladıktan sonra şimdi de gelelim yazının kapanış fotoğrafına =) ben geçen yıl cumhuriyet bayramında boğazdaki havai fişek gösterisini fotoğraflamıştım... bu fotoğraflardan üçü ile de bir fotoğraf yarışmasına katılmıştım... derece alamadım gerçi ama neyse =) bir fotoğrafımın adı da kaleidoscope idi... işte o fotoğraflardan biri ile yazımı sonlandırıyorum efendim ;) esen kalın =)


4 yorum:

  1. Aslım beni aldın götürdün uzaklara, bu nasıl bir konsepttir, yorum yazmak için önce bir kafamı toparlalyım izninle.....topladım geldim :)
    sara bareilles dediğin kadar varmış king of anything'in klibine ve kendisine bayıldım ama favorim gonna get over you oldu, kız fıkır fıkır dans etti ama ben de yerimde zor durdum, klibin sonundaki espriye de çok güldüm :D yönetmen kendi kendine dalga geçmiş :D
    çiçek dürbünü kelimesini ben de ilk teomanın bir şarkısında duymuştum, harbiden çiçek sanıyordum ben onu hatta galiba borazan çiçeğiyle karıştırıyordum :D sonra olaya uyandım tabi :)
    dedemin insanlarının fragmanı bile insanı bir tuhaf yapıyor, umarım çok çok iyi hasılat yapıyordur. konusu da derin mevzu çünkü.
    araya birde bülent inal'ı sıkıştırdın ya ne diim ben sana :D bu arada sen kıvanç'ı gördün belki ama ben de bülent amcayı görmüştüm caddede :D boylu poslu bıyıklıydı yine :) ama cidden yakışıklı adamdı doğruya doğru, gözleri çok güzeldi diye hatırlıyorum :)
    bu güzel yazıyı kendi çalışman ile bitirmen de pek hoş olmuş, bayıldım :D kalbimizin birincisisin sen be heyt :D

    YanıtlaSil
  2. klibin sonundaki ayrıntıyı yazmadım ki kim izledi kim izlemedi göreyim diye :P şaka bi yana çok güzel değil mi =))

    çiçek dürbünü kelimesini yeni duydum ben ve çok beğendim ;) cuk oturmuş adı ;)

    dedemin insanları çok naif, güzel bi filmdi ;) daha bir sürü ayrıntı vardı ama abartmayayım diye yazmadım =))

    bülent inal'ı ne zamandır araya sıkıştıracaktım da bi türlü giremiyordum mevzuya =))) yakışıklı olduğuna eminim =))) görünen köy kılavuz istemez :P

    kalbinizin ödülü için de çok teşekkür ederim =) benim için büyük onur olur sizden bu ödülü almak ;)

    YanıtlaSil
  3. benden kaçar mı be heyyy :) bir de çok pozitif tüm klipleri, huzurda veriyor bir yandan :)

    bülent'e amca dediğim kısmı görmezden geldiğin için teşekkür ederim bu arada :D :D :D sırf o bıyıklardan şey ettiydim yoksa çok hoş ajussi :D

    aman efendim teveccühünüz :)

    YanıtlaSil
  4. evet çok tatlı ve pozitif bi kız ;)

    amca demenden ise bülent demen daha isabetli olmuş sevgim =)) keşke bütün ajussiler bülent gibi olsa değil mi :P öhöm neyse kapatalım bu bahsi =)))

    YanıtlaSil