Youtube

Instagram

17 Aralık 2011 Cumartesi

biri "KONSEPT" mi dedi? #8

ed westwick... nam-ı diğer chuck bass... an Englishman in New York =)



Fotoğraf http://imstealingthethunder.blogspot.com adresinden alınmıştır.


kim derdi ki şu fotoğraftaki çocuk gün gelecek çirkin ördek yavrusundan yakışıklı bir prense dönüşecek =) ed westwick'in gossip girl'de geçirdiği dönüşüm inanılmaz hakikaten =) ilk sezonu hatırlayın... en liseli haliyle ve acayip saçıyla bir şeye benzetemezdik ed'i... o zamanlar biri bana gelip "bir gün sen bu çocuğa hayran olacaksın" dese "hadi oradan" derdim herhalde =))) uzun zamandır gossip girl denilince tartışmasız ilk onun adı geliyor aklıma =)


Fotoğraf http://themustardjumper.wordpress.com adresinden alınmıştır.


aslında ufak tefek de bir adam ama ses tonu ve aksanıyla öyle bir devleşiyor ki "bu adam hiç susmasın, hep konuşsun" demek geliyor insanın içinden =) her ne kadar dizide bir amerikalı'dan farkı olmasa da kendisi safkan ingiliz aslında =) insanın ingilizlere sempatisi artıyor bu adam sayesinde =)) aksanına gelince dizide olmasa da verdiği röportajlarda özüne dönüp ingiliz aksanıyla konuşuyor genelde =) o zaman da cezbediciliği tavan yapıyor =))

işte bu video da ülkesinde katıldığı bir programdan... muhteşem ses tonu ve aksanına epey maruz kalıyoruz bu videoda =)) işimiz zor yani :P


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=k_U9fuKvgY0&w=560&h=315]


bakın bakalım video bitince siz neler düşüneceksiniz ed hakkında =)) ben neler düşündüğümü hiç açık etmeyeyim, varın siz tahmin edin :P =))) sadece sözleri son derece manîdar olan şu şarkıyı gönderiyorum kendisine =)))

şimdi gelelim program sunucusu kızın aksanına... daha bir buram buram ingiliz aksanı kokuyor değil mi =) bu kızın aksanı bana bir zamanlar müptelası olduğum TRT'deki açıköğretim ingilizce dersleri programını hatırlattı =) o sunucu abla ile ağabey ne yapıyorlardır acaba şimdi =)) hala ingilizce öğretiyorlar mıdır bi yerlerde =)) özlemişsinizdir diye videolarını da ekliyorum buraya =)

TRT demişken şimdi gelelim TRT'nin yaptığı güzel dizilere... hepimiz biliyoruz ki TRT zaman zaman çok iyi dizilere imza atar... son zamanlarda bu dizilere en iyi örnek leyla ile mecnun dizisidir sanırım... her ne kadar dizi nazara gelip biraz dağılsa da gönlümüzdeki yeri ayrıdır ;) keza biraz eskilere gidersek perihan abla, ferhunde hanımlar, 7 numara gibi fenomen diziler de TRT'nin imza attığı güzel dizilerdendir... ama ben şimdi başka bir TRT dizisinden bahsedeceğim... zeytin dalı... bu dizi diğer fenomen diziler gibi çok fazla gündeme gelememiş olsa da ben çok sevmiştim... muhteşem bir ege dizisiydi... hatta bergüzar korel de ilk bu dizi ile boy göstermişti televizyonlarda...



Fotoğraf http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr adresinden alınmıştır.


annesi ve babası da yer alıyordu dizide... hatta dizinin öyküsü babası tanju korel'e aitti yanlış hatırlamıyorsam... bergüzar korel, tanju korel'in kızı olduğu anlaşılmasın diye ikinci adı olan gökçe'yi soyadı olarak kullanıyordu jenerikte... bir de tanju korel dizi sırasında vefat etmişti =( Allah gani gani rahmet eylesin...


onur şan ve semih saygıner gibi sürpriz isimler de vardı dizide... mehmet akif alakurt da kötü ağabeyi canlandırıyordu hatta =) oyuncular ve diziyle ilgili detaylı bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz ;) ve dizi muhteşem bir tatil beldesi olan altınoluk'ta geçiyordu... sıcacık bir aile dizisiydi... bir de dizinin jenerik müziği vardı ki... bayılırdım o müziğe... hatta dizinin başını kaçırdığımda çok üzülürdüm jenerikteki müziği dinleyemedim diye... jenerik dışında dizinin içinde geçen müzikler de süperdi ;) dizinin birinci bölümünü de ekledim sizin için buraya ;) jenerik müziğini de dinleyebilirsiniz bu videodan ;) bir de dikkat ederseniz semih saygıner ilk bölümlerin jeneriğinde konuk oyuncu olarak görünüyor ama sonradan asil oyunculuğa geçmişti =)


şimdi jenerik müziği dedik ya gerek dizi jeneriği olsun gerekse reklam jingle'ı, çok vardır böyle benim takık olduğum müzikler =) bunlardan biri de bir dönem atv'de yayınlanan kalp ağrısı dizisinin jenerik müziği idi...


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=v-1h5c7-Udk&w=420&h=315]


ne muhteşem bir müzikti bu da... dizi de güzeldi ama yine çok ses getirmeyen bir dizi olmuştu... dizide sarp'ım levendoğlu'm oynuyordu bir de =) biliyorsunuz başlı başına bir diziyi izleme sebebi kendisi benim için =)


reklam jingle'ı denince de aklıma ilk ecobella jingle'ı gelir =) markayı bile unutmuyorum müziğini çok sevdiğimden =)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=eY_8p46iklI&w=420&h=315]


işte böyle efendim... ed'den girip bizim muhteşem klarnet ezgilerimizden çıktık bugün de =)

7 yorum:

  1. ellerine sağlık aslım yine evkten dört köşe oldum :D :D :D
    ed'iiim westwick'immmm, ikimizde 27 haziran doğumluyuz biliyon mu :D spiker kızın aksanına da bayıldım ama ed'in tripleri konuşması çok daha hojdu tabiki :D :D
    zeytindalının müziği ne güzelmiş, kalp ağrısını bende fragmanlarından beğenmiş sonra da evdekilere izletemediğim için öyle kalmıştı, ama şahane bir fragmandı cidden :)
    ecobellanın reklamı çok naif çok hüzünlüydü, tam da ona uygun cingılı koymuşlar arka fona :D
    hakkaten ne konsept oldu be , ed'den girdin hüzünlere gark edip gittin sonra :D

    YanıtlaSil
  2. sağol sevgim ;) sen böyle güzel yorumlar yapınca daha bir şevkle doluyorum konsept yazı yazmak için =)

    ed'le aynı gün doğmak muhteşemmiş =) çok kıskandım :P o tripleri hiç sorma zaten =)) of of :P

    zeytindalı iyi diziydi ama fazla tutunamadı... biraz bozdular sonlara doğru... kalp ağrısı da öyle oldu... iyi başladı ama iyi devam edemedi...

    ecobella reklam müziğine gelince, bizim gibi hüzne gark olmayı sevenler için biçilmiş kaftan değil mi =))

    YanıtlaSil
  3. huyumuz kurusun ki öyle :D
    ben hala ed'de kaldım bu arada :D :D :D

    YanıtlaSil
  4. aksan var dediler geldik :)
    yalnız hiç iyi etmedin bu adama bakış açım değişti sırf bu yüzden diziyi izlemeye başlayabilirim :) bu aksan bennim rüyalarıma girecek kesin .

    YanıtlaSil
  5. başla başla izlemeye winpohucuğum =) mahrum kalma ed'den =)) bi yerde amme hizmeti bizimkisi de =))

    YanıtlaSil
  6. ED askım bitanem sırf onun için gossip girlün 121 bölümlük 6 sezonunu tekrar izlicem yazın. aşkım benim tabi hakkında yazdığın için canımsın aslıcım çok teşekkürler<3<3<3

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim ;) Ben de yorumun için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil