Youtube

Instagram

21 Aralık 2011 Çarşamba

Drive...

Ryan Gosling in Drive

Fotoğraf http://moviecarpet.com adresinden alınmıştır.


bilen bilir kendisine olan hayranlığımdan dolayı ryan gosling filmlerine ayrı bir ilgim vardır benim =) bu film hakkında da güzel yorumlar duymuştum... imdb puanını da 8.1 olarak görünce iyice merak edip izledim bugün...

Drive Poster


Fotoğraf http://moviecarpet.com adresinden alınmıştır.


filmin ilk yarım saati güzeldi =) ryan en karizmatik ve aşık haliyle arz-ı endam etti... sonrasında ise film tamamen yön değiştirip bol şiddet ve kan içerikli bir şeye dönüştü... ben pek beğenmedim açıkçası... ama ryan'ın gözükara kahramanlığına diyecek söz bulamıyorum...


Fotoğraf http://www.slapzwatch.com.tr adresinden alınmıştır.


filmi izlemeye başladığımda hoş bir sürprizle de karşılaştım... daha önce d&r'dan renkli kauçuk bileklikler almıştım... silly bandz olarak adlandırılıyor bu bileklikler... yukarıda gördüğünüz rock serisinden benimki de... bir ara epey moda olmuştu bu bileklikler... ben de uzun süre severek kullanmıştım ama bir süre sonra sıkılıp takmayı bırakmıştım... ama 2 gün önce bu bilekliklerimi özlediğimi farkedip tekrar takmaya başlamıştım =) filmde de carey mulligan ve oğlu rolündeki çocuk da bu bilekliklerden takıyordu =) kolumda bu bilekliklerle filmi izlemem de hoş bir sürpriz oldu benim için =)) haliyle türkiye'den önce abd'yi kasıp kavurmuştu bu bileklik çılgınlığı =) filmde de karşıma çıkması normal o sebeple =) ama olsun yine de sevindim ben =) hayat arada böyle küçük mesajlar gönderince çok keyifli oluyor ;)

şimdi gelelim filmin en iddialı olduğu kısım olan müziklerine... muhteşem şarkılar çaldı film boyunca... filme enteresan da bir hava katmıştı bu güzel şarkılar... bu şarkılar da olmasa hiç çekilmezdi herhalde film =) filmde çalan bütün şarkıları şuradan kısa kısa dinleyebilirsiniz ;) ama benim favorim filmin başında çalan night call oldu ;)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=MV_3Dpw-BRY&w=420&h=315]


ben beğenmedim diye yazmazdım bu filmi ama ryan gosling, bileklikler ve güzel soundtracklerinin hatırına yazmış oldum =)

4 yorum:

  1. O sona koydupun oarça cidden güzelmiş, ryan eniştemize de alındım biraz sana böyle hayal kırıklığına uğrattı diye :) neyse büyüklük sende kalsın, bu defalık affet belki filmin parası iyiydi :)

    YanıtlaSil
  2. sevgi gece gece gülümsettin yine beni =) ryan'ın kredisi sonsuz bende, harca harca bitmez =)) paraya sıkışmıştır dediğin gibi :P bu şarkıyı kazandırdı ya bize, o bile yeter ;)

    YanıtlaSil
  3. ivet işte böyle düşünmek lazım :D bir ryan kolay yetişmiiğ :D zaten senin onu yine de bırakmayacağını biliyorum :D

    not:bu arada ilk cümlemdeki yazım hatalarına rağmen anlayıp cevapladığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. doğru diyosun sevgim =)) yetişmiiğ valla =)))

    nota cevaben: ben seni yazım hatalarınla da anlarım sevgi =))

    YanıtlaSil