Youtube

Instagram

2 Aralık 2011 Cuma

biri "KONSEPT" mi dedi? #7

Ali AtayFotoğraf http://www.sinemalar.com adresinden alınmıştır.


bazı oyuncuların sesleri ne kadar güzel değil mi? misal leyla ile mecnun dizisinin mecnun'u ali atay... önce bir ferdi tayfur şarkısı olan sevdalılar beni anlar'ı yorumladı ve bizi gülmekten yerlere yatırdı =))) sonra sezon finalinde söylediği yalan şarkısı ile ters köşe yaparak resmen dağıttı bizi...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=EUGYGoNRImg&w=420&h=315]


güzel sesli bir diğer oyuncu ise son günlerin flaş ismi halil sezai paracıkoğlu ;) bu nasıl bir sestir yahu... ve yıllardır nasıl da saklamış kendini bizden halil sezai... inanamıyorum... iyiki incir reçeli filminde o güzelim isyan şarkısını söyledi de sadece bir oyuncu olmaktan çıkıp sesiyle de hayatımıza bomba gibi düştü... çok da güzel oldu... kendisini dinlemek büyük keyif hakikaten... hatta bu adam işi gücü bırakıp sadece şarkı söylesin bence =)


albümü de çıktı... oh mis =))


Fotoğraf http://www.hittmuzik.com adresinden alınmıştır.


albümün ilk video klibi de olsun isimli şarkıya geldi...


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=dEWALZQ7rHk&w=560&h=315]


ben ilk dinlediğimden beri halil sezai'nin sesini ve yorum tarzını cem adrian'a çok benzetiyorum... özellikle isyan şarkısında çok net olarak ortaya çıkıyor bu durum... sonra gördüm ki birkaç şarkıda düet de yapmışlar... çok da güzel olmuş bu düetler... olsun şarkısı da bunlardan biri...

düet demişken bir de tuğçe ile yaptığı düet var ki... mutlaka dinleyin... seni çektim içime...

Fotoğraf http://www.mabelmatiz.com adresinden alınmıştır.


cem adrian dedim de sesini ona çok benzettiğim biri daha var ki... o da mabel matiz... daha önce de yazdığım gibi ben mabel matiz'i kanıt dizisi ile keşfetmiştim... arafta şarkısını dizide duyduğumda "cem adrian ne güzel söylemiş... ne muhteşem bi şarkıymış bu" deyip hemen google'a sarılmıştım =) ama "cem adrian kanıt dizisi" diye aratınca başka bir şarkı çıkmıştı karşıma... "eee bu benim dizide dinlediğim şarkı değil ki" demiş ve şarkıyı başkasının söylediğine kanaat getirmiştim =) peki kimdi bu güzel şarkıyı söyleyen?

önce dizinin en son hangi bölümünün yayınlandığını bularak başlamıştım işe... malum bölüm 49.bölüm idi... bu kez google amcaya "kanıt dizisi 49. bölümde çalan şarkı" diye yazıp arattığımda ise mabel matiz'e ulaşmıştım =) dizinin 50.bölümünün sonunda da güzel bir sürpriz ile karşılaşmıştım... mabel'in şarkısını bu sefer dizinin oyuncusu zeynep seslendirmişti... onun yorumu da değişik ve güzeldi... şuradan onu da dinleyebilirsiniz ;)

ne mutlu bana ki mabel matiz gibi güzel bi sesi kanıt dizisi sayesinde keşfettim... şarkıları çok güzel ve sözleri de oldukça manidar... o günden beri beğenerek takip ediyorum kendisini =) o çatallı sesine de bitiyorum ayrıca... gelin bu yazıyı muhteşem sözlere sahip bir mabel matiz şarkısı ile bitirelim...

"hatırlayarak yaşamak boynumuzun borcu ama ölürdün unutmasan..."


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=9vxtOzvAO_M&w=420&h=315]

4 yorum:

  1. Ali Atay Leyla ile Mecnun'da sürekli şaşırtmayı başarıyor beni ^^ Okulda keyif içinde oynayan bir çocuk gibi istediği herşeyi yapabildiğini düşünüyorum sette (:
    Halil sezai paracıkoğlu'nun sesini İncir Reçeli sayesinde fark ettik hepimiz doğrudur ama onun oyunculukta ki yeteneği çok daha ileride bir yerdedir (: Asla bırakmaması gereken bir işin içinde bence :D

    Ah o Cem Adrian. İlk dinlediğim gün hala aklımda (: Filmlere fon müziği olarak kullanmak en çok yaptığımız şeylerdendi hatta o sesi.

    Mabel Matizi ilk kez duydum ^^ Daha önce dinlediysem de silinmiş aklımdan (: Filler ve Çimenden niye hatırlamıyorum ki ???

    Ellerine sağlık çingu ^^

    YanıtlaSil
  2. ali atay ile ilgili "okulda keyif içinde oynayan bir çocuk gibi istediği herşeyi yapabildiği" yönündeki düşüncene sonuna kadar katılıyorum =))) onu izlemek büyük keyif ;)

    evet halil sezai iyi bir oyuncu ama oyunculukta hakettiği yeri bulamamıştı hâlâ... Allah başka bir kulvarda "yürü ya kulum" dedi =) hayat işte ;) şarkıcı yönünün oyunculuktaki başarısına da "bilinirlik" anlamında katkısı olacaktır diye düşünüyorum ;)

    filler ve çimen'i izlememiştim ben... videoda afişi koymuşlar ama filmde mabel'in şarkısı kullanıldı mı onu bilmiyorum... filmi izleyeceğim en yakın zamanda =)

    teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Bence de Cem Adrian ve Halil Sezai ses olarak birbirine benziyor, birini dinlerken diğeri geliyor insanın aklına. Halil Sezai'nin albümünü hemen edindim, çok beğendim şarkılarını. Albüm çıkarmakla ne iyi etmiş.. Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  4. ben daha alamadım albümü ama sürekli dinliyorum ttnet müzik'ten ;) bence de çok iyi etti albüm çıkarmakla =)

    YanıtlaSil