Youtube

Instagram

10 Ocak 2013 Perşembe

Piloxing

bir gün ezgi mola'nın instagram hesabında aşağıdaki fotoğraflara rastladım...

GörselFotoğraflar ezgi mola'nın instagram hesabı(ezomola@instagram)'ndan alınmıştır.


"aaa ne ilginç bir spormuş bu" dedim... altında da pilates yaptığını yazmıştı ezgi mola, ama yaptığı egzersizin klasik pilates gibi görünmediği de aşikardı... fotoğrafta bir yerde spor salonunun da adı yazıyordu (gizli reklama mı maruz kaldım acaba)...  oradan yola çıkarak bir araştırma yaptım ama hiç bir bilgi bulamamıştım (gizli reklam değilmiş demek ki)... sonrasında tabir-i caizse imdadıma hilary duff yetişti... kendisi de ezgi mola'nın yaptığı değişik pilates egzersizini içeren fotoğraflarını yayınlamış ve allahtan altına da piloxing yaptığını yazmıştı...

GörselFotoğraflar hilary duff'ın instagram hesabı(hilaryduff@instagram)'ndan alınmıştır.


işte artık bu değişik egzersizin adını öğrenmiştim... piloxing, pilates ile boks karışımı egzersizlerden oluşuyormuş ve bir defada 900 kaloriye kadar yakılabiliyormuş (süre bilgisi yok ama herhalde 1-2 saatte yakılan kalori miktarıdır bu)... rakam çok iyi... çok da eğlenceli görünüyor bence... keşke fırsatım olsa da yapabilsem ben de... istanbul'da piloxing olan salonlara bi bakmak lazım...


yazıma bir ploxing videosu da ekleyeyim istedim ve tesadüfe bakın ki hilary duff'ın fotoğraflarındaki hocasının videosunu buldum... videoda bahsediyor hilary duff'tan da... daha fazla bilgi için arama motoruna ploxing yazmanız yeterli... sağlıkla kalın...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Wn0iVZQ4ZDw&w=420&h=315]

1 yorum: