Youtube

Instagram

21 Ocak 2013 Pazartesi

Emrah Karaduman

ekFotoğraf emrah karaduman'ın facebook sayfası'ndan alınmıştır.


son günlerde bu ismi sıkça duymaya devam edeceğiz diye düşünüyorum... çok başarılı bir müzik adamı bence kendisi... neden mi böyle düşünüyorum... çünkü hangi şarkıyı sevsem bir yerinden mutlaka emrah karaduman çıkıyor... hande yener'in son şarkısı mesela...

...hasta...


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pID31xMCACA&w=560&h=315]


çok sevdim şarkının müziğini ve aranjesini... bir emrah karaduman bestesi ve aranjesi şarkı... klipte gördükten sonra emrah karaduman'ın ismi çok tanıdık geldi bana... bir yerlerde daha görmüştüm sanki... biraz bakayım neler yapmış dedim ve taa taa ege çubukçu'nun son albümünün muhteşem çıkış şarkısı parti istanbul'un beste ve aranjesi de emrah karaduman'a aitmiş meğerse... şarkıyı dinlemediyseniz çok şey kaçırdığınızı söylemek isterim... fevkalâde bir düzenlemesi var şarkının... hatta klibin başındaki görüntülerde ege çubukçu'ya eşlik eden de emrah karaduman'ın ta kendisi sanırım... hasta şarkısının aranjesi de muhteşem... ben, özellikle iyi back vokal'i olan şarkıları bir başka severim (örn: sevdik sevdalandık, solist: reyhan karaca, back vokal: mustafa sandal, feyyaz kuruş)... bu şarkı da onlardan biri oldu benim için... back vokal yapan kişinin bilgilerine ulaşamadım ama adı deniz sanırım... çok başarılı gerçekten... şarkı sırf back vokal'den ibaret olsa bile dinlerdim... o derece sevdim... yine gündemde olan ve çok sevdiğim bir başka back vokal'li şarkı da demet akalın'ın giderli şarkılar'ı...

...giderli şarkılar...


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pQy5TIrZ4NA&w=560&h=315]


bu şarkıdaki back vokal de acayip bi lezzet katıyor şarkıya... ve tahmin edin vokal'de kim var... EMRAH KARADUMAN !!! beste de ona ait... keyifli dinlemeler...

emrah karaduman ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız... linke tıkladığınızda kendisinin başka hangi güzel şarkılarda imzası olduğunu da göreceksiniz... ayrıca hande yener'e sahnede keyboard başında eşlik ediyormuş...


bana müsade, iyi müzikle kalın efendim...


edit: meğerse hasta'daki solo vokal de emrah karaduman'a aitmiş... sevdik sevdalandık'taki feyyaz kuruş vokalini de hatırlatmışlar bana... ben mustafa sandal'ın yaptığı vokali özellikle çok sevdiğim için feyyaz kuruş'u yazmamıştım... ama ekledim hemen yazıya, haksızlık olmasın diye... ve emrah karaduman'ın facebook sayfasından gelen cevabı da aynen sizinle paylaşıyorum: "yazınız için çok teşekkür ederiz, sevdik sevdalandık'da feyyaz kuruş vokali de var, hasta solo vokal emrah karaduman, deniz yalçın hande hanımın söylediği yerlerde alttan söylüyor..."


cevap için emrah karaduman ve ekibine çok teşekkür ederim...

2 yorum:

  1. Hande Yener dinlemeyi sevmiyorum. Ama Hasta şarkısı çıkınca ( sayenizde öğrendim adını) Emrah Karaduman'ı dinleyip frekansı değiştiriyorum.

    YanıtlaSil
  2. emrah karaduman'ın beste ve vokal katkısı olmasa bu şarkı bu kadar güzel olmazdı bence de...

    YanıtlaSil