Youtube

Instagram

30 Ocak 2013 Çarşamba

Kendime Cizgi Romanlardan Bir Dunya Kurdum...

bazen bir seye taktim mi takiyorum... basliktan ta anlasilacagi uzere bu siralar cizgi romanlara taktim kafayi...

redkit

gecenlerde kaktus'un elinde death note isimli mangayi gordum... inceledim biraz... cok hosuma gitti... acaba ben de animesini izlemeden once mangasini mi okusam diye dusundum... sonra bi aksam kucuk kardesime karne hediyesi almak uzere alkim'a gittik selin ile... bulabilirsem kendime de death note'u alacaktim... sonra kardesime de cizgi roman almaya karar verdim ve onun icin redkit ve kucuk prens'in cizgi romanlarini sectim...  

kp

death note da vardi alkim'da ama ilk sayilari yoktu... sherlock holmes'un cizgi romanini buldum sonra... onu aldim ben de... hikaru ve irem'de de gormustum bu cizgi roman serisini...

sh

sonra kaktus'un akmar pasaji civarinda onerdigi bi cizgi roman dukkani vardi... karsiya gecince oraya da ugradik, death note'un ilk sayilari icin... cok guzel bi dukkandi bu arada... tesekkurler kaktus'um... adini hatirlamiyorum ama ptt'nin tam arkasina dusuyor... fiyatlari da oldukca uygun... etiket fiyati uzerinden epey indirim yapiyorlar (mesela alkim'da 15 lira olan sherlock holmes orada 11 lira idi)... death note serisinin birinci kitabini da buldum... bir de dunya klasiklerinin cizgi romanlari vardi... onlardan da savas ve baris'i aldim... gezmesi cok keyifliydi...

savasvebaris

hayatimda hic cizgi roman veya manga okumamistim ben... o sebeple bu yeni dunyaya adim atmaktan dolayi cok heyecan duydum ve kendim icin bir sey yapmis olmaktan da acayip mutlu oldum... bazen insanin boyle sevebilecegini dusundugu yeni seylere zaman ayirmasi onemli bence... is cikisi cok keyifli bi kesif aksami gecirmis oldum boylece...

dn

bu arada death note'u iki gecede bitirdim... keske seriden daha fazla sayida kitap alsaymisim... bu kadar cabuk bitecegini dusunmemistim... roman gibi sandim herhalde... hosuma da gitti... seriyi tamamlarim ben artik...

sherlock holmes ve savas ve baris'i okumak icin de sabirsizlaniyorum...

baslikta da vurguladigim gibi kendime cizgi romanlardan yeni bir dunya kurdum... hadi hayirlisi bakalim...

4 yorum:

  1. Ah ben de Martin Mystere meftunuyum. Her ay maaşımı alır almaz soluğu Kadıköy'de alıyorum. http://www.lalkitap.com/ da tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
  2. Kendime bir hayrım yok ama çok şükür arkadaşlarımla muhabbet ederken yeni şeyler keşfetme fırsatım oluyor :D death note'un 6ya kadar var sayısı bende bu arada, akşama getiririm sana ;) sonra bir şekilde devamı da alırık :)
    bu arada küçük prensi bizde okuyabiliriz bence, benim küçük yakışıklıda okusun tabi lafım yok ama ablalarıda okur onu her türlü :P özetle minik yakışıklıdan sonra sırada ben varım okumak isteyen :D

    YanıtlaSil
  3. ben de yavaş yavaş ısınıyorum çizgi romanlara... tavsiyen için çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. emaneti aldım bile, sağol kaktüsüm ;) bakalım macera nasıl devam edecek?

    küçük prens için de sıraya girelim tamam :) bu arada kendime aldığım sulu boya çizimli küçük prens kitabını da veririm sana ;) onu başka bir yazıya konu edeceğim için buraya yazmadım :)

    YanıtlaSil