Youtube

Instagram

13 Mayıs 2011 Cuma

GOLD-Kadıköy Şubesi

Gold'un Kadıköy Yazıcıoğlu İş Hanı karşısındaki şubesinden 1 adet 8 GB SD card almıştım... Eve geldiğimde kartı kontrol ederken içinde başkalarının fotoğraf ve videolarının olduğunu gördüm... Meğerse kullanılmış ürünü satmışlar bana... Gidip onlarla uğraşamayacağım için SD card'a format attım... Öyle kullanacağım artık... Bilgileri olsun diye de Gold'un müşteri hizmetlerine mail gönderdim... Ama herhangi bir geri dönüş olmadı bana... Ben böyle rezillik görmedim :S Bi daha Gold'dan herhangi bi ürün almak yok !!!

Bu da bana ders olsun...

4 yorum:

  1. facebook'da yazdığın şeyi görünce nolduğunu anlamamıştım, şimdi herşey daha bir aydınlandı :)
    pis GOLD ka ka GOLD... :D

    YanıtlaSil
  2. Bence gidip hesap sormalıydın. Bu çok büyük bir ayıp. Hel de Gold gibi bir firma için. Rezalet resmen! Geri döndüler mi e-mailine?

    YanıtlaSil
  3. burada olmadığımdan gidip yüzlerine vuramadım =( ama bugün kadıköy'e gittiğimde bi çemkirmeyi düşünüyorum... maile de cevap gelmedi :S

    YanıtlaSil