Youtube

Instagram

9 Mayıs 2011 Pazartesi

R&Besk






‎2000'li yılların başı... bu şarkıyı bi şekilde duyup çok beğenmem ve uzun süre aradıktan sonra zar zor bulmamla birlikte bi dönem almanca R&Besk türündeki bu gurbetçi müziğini saplantılı şekilde dinledim =)) o dönem bu şarkı nette o kadar patladı ki iki yakın arkadaş çetin ve muhabbet şarkıyı paylaşamadılar bi türlü... en son muhabbet'te kaldı şarkı... muhabbet ilk albümünde tek başına söyledi şarkıyı... ondan sonra muhabbet yürüdü gitti =) çetin unutuldu =( ve bu iki kişi sanal alemde hep karıştırıldı... hatta muhabbetin diğer şarkıları da çetin çetinkaya adıyla dolaştı nette... tabi muhabbet kadar olmasa da çetin'in de diğer şarkıları dolaştı nette... hatta çetinin bi de grubu vardı... "beat chefs" diye... neyse sadede geleyim... ben çetin'i de muhabbeti de severim... aralarında husumet olmasaydı da yola birlikte devam etselerdi keşke... sözün özü: şarkının ikisinin söylediği bu versiyonunu daha çok sevdim hep ;)


bu da çetin'in tek söylediği versiyonu... kabul etmek lazım ki çetin daha iyi söylüyor =) muhabbet'in tek söylediği versiyonu için ise bkz.

not: ben hikayeyi böyle biliyorum ama yanlış biliyor da olabilirim tabi... yine de bi açık kapı bırakayım ;)

muhabbetin "schau hin" şarkısının ve klibinin de hastasıyımdır bu arada... Buyrun efendim ;)






Bu da sevdiğim diğer bir şarkısı... yeni albümü de var ama bi şarkı hariç dinleyemedim henüz...

3 yorum:

  1. heh işte, aklının köşesinde duracağına böyle güzel anektodları buraya koy Aslım. sen unutursan bile ben sana hatırlatırım böylelikle :D

    YanıtlaSil
  2. bunu facebook'ta yayınlamıştım ya baktım çok uzun niye siteye yazmamışım ki diye düşündüm =)

    YanıtlaSil
  3. düşünmen bile yetti Aslım bak, ne güzel durdu böyle :)

    YanıtlaSil