Youtube

Instagram

12 Mayıs 2011 Perşembe

Heyecandan öleceğim =))

Gong Yoo doğum gününü istanbulda kutlasın diyorsanız ;)

linki tıklayınca açılan haritada “edit map”i tıklayın… istanbul’u bulup pembe balon ekleyin… notunuzu yazın… “submit” edin… sonra da “save” edin ;) işte bu kadar ;) kayıt vs. gerekmiyor ;)

önemli not: haritada etiketleme yaptıktan sonra sağ üstte "exit editor" var... ona tıklayıp çıkın... yoksa siliyor balonu... bi de balonun rengi pembe olsun ;)

ben biraz heyecan yaptım ama gong yoo'nun en çok balon ekleyen ülkede doğum gününü kutlayacağı ile ilgili bi bilgi yok linkte... ama neden olmasın dimi =)) yoo'muz türkiye'ye gelir mi bilmem ama en azından ona olan sevgimizi ifade etmiş olacağız bu pembe balonlarla ;)

6 yorum:

  1. eklemeye çalıştım ama beceremedim galiba :P eve gidince doğru düzgün bir internet bağlantısıyla yeniden deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  2. olmuş olmuş =) sağolasın ;)

    YanıtlaSil
  3. ben de gördüm seni hikaruivy, aslı ile ben mektup yazdık resmen sende yalnız bırakmamışsın bizi yoksa çok sırıtıyorduk orda :D :)

    YanıtlaSil
  4. [...] bu yazısında çok güzel açıklamıştı. Ben de oradan alıntıladım. [...]

    YanıtlaSil
  5. şimdi nefertiti'nin blogunda gördüm, balon ekleme hakkı sınırsızmış galiba... başka isimlerle biraz daha eklesek mi? hehe :D

    YanıtlaSil