Youtube

Instagram

10 Mayıs 2011 Salı

The Snow Queen


Fotoğraf http://divxm.com adresinden alınmıştır.


THE SNOW QUEEN (2006)... yine bi kore dizisi, yine başka diyarlara yolculuk… bu sefer çocukluğuma döndüm… "andersen’den masallar" kitabı bulundu ve “kar kraliçesi” yeniden okundu... tahmin edebileceğiniz üzere dizide sürekli gönderme yapılıyor bu hikayeye... andersen’den masallar, okumayı söktüğüm "cin ali" serilerini saymazsak belki de okuduğum ilk kitaptır benim…

kore dizisi izlemek böyle bişey işte… sizi alıp başka diyarlara götürüyor… bazen tanıdık bi yer de olabiliyor orası…


Fotoğraf http://karchadm.com adresinden alınmıştır.


diziyi izlemeye başladığımda başroldeki kız tanıdık geldi… baktım kimmiş diye bi de ne göreyim… “one fine day”deki kızmış… adı Sung Yu Ri… çok kıskandım kendisini… 2006 yılında önce gong yoo ile “one fine day”de sonra da hyun bin ile “the snow queen”de başrolde oynamış =( annesi "kadir gecesi" doğurmuş Sung Yu Ri'yi :P

Hyun Bin'e gelince bende 2 numaradaki yerini üst üste izlediğim iyi dizileri ile sağlamlaştırdı =) oyunculuğu da çok iyi maşallah ;) Bu dizide matematik dehası Hyun Bin'i izlemek ayrı bi keyifti...

Diziden aklımda kalanlar: "han tae woong" ders çalışırken "kim bo-ra" yanına gelir ve başını masaya koyar... ardından "han tae woong" da başını yaslar masaya ve birbirlerine uzun uzun bakarlar... "han tae woong" çözülemeyen bi matematik problemini çözer ve çözümü boks ringine yazar... çağrı cihazı çok önemli bi cihazdır =)

inci çiçeği = “ne olursa olsun mutluluğu bulacaksın…”



[caption id="" align="aligncenter" width="256" caption="inci çiçeği"]inci ciceği[/caption]

Fotoğraf http://resimler.manzara.gen.tr adresinden alınmıştır.


Beğendiğim repliklere gelirsek:


Episode 5


“en nefret ettiğim insan türünün nasıl olduğunu biliyor musun? ne hata yaptığını bile bilmeyen insanlar… ve aynı hatayı iki kez yapanlar…”

“birini beklemek gerçekten çok zor… kendini yalnız hissettiriyor… ama aynı zamanda kalbimin heyecanlanmasına neden oluyor…”

Episode 6

“Kadınlar… Onlar… Eğer bir adam kalbinden geçenleri söylemezse, onu anlamayacaklardır…”

Episode 7

“sevgi kontrol edemediğin bir duygudur… kim olursa olsun yine de kalbindekine doğru koşacaktır…”

Episode 12

“unutma biz her zaman ilerleriz… bazen birlikte, bazen yalnız…”

Episode 14

"220 ve 284.. bölenlerinin toplamı aynı olan arkadaş sayılardandır…”

Bu da yine dizide gönderme yapılan bi diğer eser... Bach'ın Goldberg Varyasyonları...

7 yorum:

  1. bu diziyi izlediğimde hyun bin bu kadar ünlü değildi .pek beğenmiştim orada kendisini. o hali secret garden daki zayıf halinden daha hoş. gamzelerine vuruldum tabi oyunculuğu da güzeldi. kız ise bir harika çok güzel giyindi dizi boyunca ona ,kıyafetlerine ve narin ama asil görüntüsüne kitlendim.gerçekten çok güzel bir kız. masala gönderme yapmalarına bayılıyorum. dram dolu bir dizi. en güzel replikleri bulmuşsun yine ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim winpohu ;) ben de hyun bin'in secret garden'daki zayıf halindense bu halini daha çok seviyorum... Sung Yu Ri'yi de çok güzel ve asil buluyorum... prensesler gibi =)

    YanıtlaSil
  3. prensesi de oynadı zaten zamanında, tevekkeli değil yani :D
    12. bölümün repliğine öldüm bittim, diziyi sana ben vermiş olmama rağmen hala izleyemedim. aklım hep so ji sub dizilerinde yada lie to me'de (ilk bölüm çok güzeldi bu arada :D )
    yazında geçen inci çiçeği de çok hoşuma gitti, bach'tan bir kuple de güzel geldi arka fonda:) eline sağlık çingum :D

    YanıtlaSil
  4. @makinosev "lie to me"yi bana göndermeye niyetiniz yok herhalde =)) mesajda okuyorum birbirinize mail atıyosunuz bana atmıyosunuz =)) şaka bi yana ben de hyun bin'e takmış durumdayım malûm =) secret garden'daki haline değil ama =) onun dizilerinden gideyim dedim... ama bitti elimdeki dizileri =( ne izlesem şimdi? ne önerirsin?

    YanıtlaSil
  5. facebooktan attım ya ben linki, altyazıyı eliften aldım ama yalan yok, onu gönderiim hemen ;) ben senden dizi sakınırmıyım hiç :D
    Imsorry i love you/Misa'ya başla Aslım, gerisini koyver gitsin :) hazır dizi repliklerinden gidiyorsun bu ara, o diziden de bol bol replik alırsın :)

    YanıtlaSil
  6. linki gördüm de ben indirebilir miyim onu? kota sorunum var ya =( neyse alırım sizden bi ara... bi de "i'm sorry i love you"ya başladım gitti ;)

    YanıtlaSil
  7. ne biçim site bu be aradığımızı bulamadık

    YanıtlaSil