Youtube

Instagram

22 Ocak 2015 Perşembe

Envanter 2014 (Part 3)

Ve serinin son bölümü ile karşınızdayım :)

5 Eylül
sonunda klip geldi 

21 Eylül

"Acılar ve ayrılıklar nasıl günlere yayılırsa, mutluluk ve aşk da an'lara yayılır. Aşk an'dır, kısadır, kesintilidir. Ayrılık saatlerdir, günlerdir, kesintisizdir. Aşk parçadır, ayrılık bütün. Doğrudan kalbe verilen kısa şoklar gibidir aşk. Beden kalpten başlayarak kasılır, sarsılır. Bazen verilen aşk kalbe fazla gelir. Aşık kaybedilir. Bazen de tam dozundadır, yeterlidir. Bu gibi durumlarda aşık salisenin binde biri bir zaman diliminde uyur uyanır. Görülen yeniden görülür, duyulan yeniden duyulur. Yaşanılan yeniden yaşanır. İşte bu yüzden birçok aşık o an'ı daha önce yaşadığını düşünür. Aşık olduğu kişiyi daha önce de tanıdığını. Oysa bu kesinlikle bir yanılsamadır. Kesin olan bir şey daha vardır; aşıkken dünya daha hızlı döner." ‪#‎sinansülün‬ ‪#‎karahindiba‬

24 Eylül

Atarlı/giderli şarkıların şahı wink emoticon "Önüne gelene eğilip reverans, bende karşılığı ağır feveran... Üzerim seni çocuk, bakmam gözyaşına, döner bumerang, al sana referans..." Hem atar/gider yaparız, hem de edebiyat parçalarız hesabı smile emoticon 10 numara da söz yazarı valla, helal olsun kıza...


30 Eylül

~"En büyük aşkım" dediğimiz şeyin hikayesi topu topu 10 sahne ve 25 cümleden ibaret...~ ivana sert olmuş bu smile emoticon ‪#‎karışıkkaset‬ ‪#‎uygarşirin‬

12 Ekim

Bayıldım bu reklama smile emoticon çok keyifli olmuş ;)


2 Kasım

Pinhani ve/veya Cem Özkan severler beri gelsin... I'm in :)


5 Kasım


Bayıldım klibe wink emoticon Kaçak Gelinler'in Almila'sı da çok yakışmış klibe wink emoticonalbümün güzel şarkılarından biri daha kliplenmiş oldu böylece wink emoticon
Bunu da yazmadan edemeyeceğim smile emoticon Murat Joker bu nasıl bi çekim kalitesi, nasıl bi gözdür arkadaş smile emoticon izle izle doyamıyorum klibe smile emoticon Şu Haliç'teki yeni "hafif metro" hattı bile nasıl havalı görünmüş smile emoticon azıcık JT "Suit&Tie" esinlenmesi var ama olsun smile emoticon


8 Kasım 

Nereden aklıma geldi bilmiyorum :)


19 Kasım

Şahane bi fikir olmuş bu smile emoticon Korece yazılışı, altında okunuşu, ingilizce anlamı ve bütün dünyadan eşlik edenleri... Bütün diller için yapılabilir bu wink emoticon Gözlerim Türkleri aradı tabi videoda, ve küçücük bi parça da olsa gördüm :)


22 Kasım

‪#‎interstellar‬ Film çıkışı hissiyat: Bu Amerika'lılar kesin bi haltlar karıştırıyorlar :)))

Filmle ilgili hazırlanan bu görsele tek kelimeyle bayıldım wink emoticon ‪#‎interstellar‬ çok yüksek beklentiyle gittiğimden herhalde, filme bayıldım diyemeyeceğim ama güzeldi... Her detayı anlamaya çalışmaktan yorulduk desek yeridir smile emoticonGelelim filmle ilgili benim izlenimlerime: 1. Bütün bilim adamları mı yalancı olur arkadaş :)) 2. Donmuş bulut gezegenindeki Matt Damon'lı dövüş sahnesine epey güldüm smile emoticon Çok gereksiz olmuş... 3. Bilimsel bi dayanağı olmasa da "Sevgi"nin de hayata farklı bir boyut kattığı temalı sahneyi çok sevdim naçizane... "Yoksa 10 yıl önce ölmüş birini neden özleyelim ki?" sahnesi hani smile emoticon 4. Dün de söylediğim gibi bu Amerikalılar kesin bi haltlar karıştırıyorlar uzayla ilgili... Veya o havayı yaratıp bütün dünyaya "hııı bak uslu durun" der gibi işaret parmaklarını sallıyor da olabilirler :)



http://www.evrimagaci.org/fotograf/71/6710 Bir Türk tarafından tasarlanan bu görselin de bulunduğu, filmle ilgili çok güzel bi değerlendirme yazısı... Biraz uzunca ama sıkılmazsanız okuyun derim ;)

23 Kasım

Metro şarkıcılarından duyduğumdan beri yeniden ağzıma takılan türkü...


26 Kasım


Şekerci mi baban senin tongue emoticon
"Kayahan'ın En İyileri-1" albümünde Murat Boz yok ama ikinci albümde yer alır belki bu cover ile... Güzel söylemiş wink emoticon
Bu arada film Pucca'nın kitabından uyarlama imiş... karakterin adı da Pekmez'miş zaten :))) valla bilmeden yazmıştım ben şekerciyi :)))

Bir de senaryoda "Kardeş Payı"ndan Emrah Kaman'ın imzası var ;)


6 Aralık
Önce kitabı, sonra filmi... "Uçurtma Avcısı" bitirdi beni frown emoticon Sami Yusuf'un şarkısı/ilahisi de acayip yakışmış filme; öyle vurucu bi yerde geçiyor ki...‪#‎thekiterunner‬


9 Aralık
Bu yarışmayı bu yüzden seviyorum işte... Çok sevdiğim ve dinlemeyi yıllardır unuttuğum şarkıları bana hatırlattığı için wink emoticon ‪#‎osestürkiye‬


13 Aralık
Muhtemelen Azeri çocuk birinci olacak ama benim favorim bu çocuk 
wink emoticon o zaman bir daha smile emoticon en az 1000 kere dinlemişimdir :P

27 Aralık
Karizması yerden göğe... Sesi billur/kadife... Bayılıyoruz kendisine 
smile emoticon Mani de yazdım gece gece grin emoticon ‪#‎cemözkan‬

Ve böylelikle 2014 yılını kapatmış oluyoruz :)

Not: Şarkıları dinlemek için ilgili bölümdeki linklere tıklayabilirsiniz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder