Youtube

Instagram

15 Ocak 2015 Perşembe

Envanter 2014 (Part 1)

Yeni bir yazı dizisi fikri geldi aklıma... Hemen hayata geçireyim de bloga da can gelsin biraz dedim :) Gerçi bu yazıyı hazırlaması uzun sürünce "Hakkımda 50 Gerçek"i yayınlamış bulundum... Yani can geldi aslında bloga :) 

Aslında bu yazı dizisi fikri şöyle ortaya çıktı... Son birkaç yıldır farkettim ki çoğu şeyi bloga yazmak yerine hayatımızın büyük bir parçasını oluşturan sosyal medya hesaplarımdan kısaca paylaşıveriyorum... Kolaya kaçıyorum yani anlayacağınız :) Kendimi ne kadar zorlasam da eskisi kadar bloga zaman ayıramıyorum... Bildiğiniz gibi sosyal medya ile birlikte hayatımız hız kazandı resmen... Vakit alan şeylere tahammülümüz kalmadı neredeyse... Ben de dedim ki sosyal medyada sadece belli bir kitle ile paylaştığım şeylerden blogumun içeriğine uygun olanları blogda da paylaşayım... Ve 2014'ün bir envanterini çıkararak başladım işe... Tabi şimdi diyeceksiniz ki bu ne biçim yazı dizisi? Sadece senede 1 yazı mı olacak? Tabiki hayır :) Bu ilk yazı olduğu için bütün bir seneyi derledim... Ama bundan sonra paylaşım yoğunluğuma göre aylık (en kötü ihtimalle 3 aylık) envanterler yayınlamayı planlıyorum... Yine kolaya kaçmanın yolunu buldum yani :) Bu arada dün facebook hesabımda geriye dönük (yaklaşık 5 yıllık) bir gezinti yaptım ve çok da hoşuma gitti bunu yapmak... Neredeyse son 5 yılı da paylaşmak istedim ama abartmayayım dedim :) 

Bir de not: Aslında daha çok sevdiğim instagram ve tumblr hesaplarımdan da derleme yapmak isterdim ama tumblr hesabım zaten umuma açık bir hesap diye vazgeçtim :), instagram'da da tarih değil hafta bazında kayıt tutulduğundan dahil etmedim yazıya... 

Ve işte kronolojik olarak 2014 paylaşımlarım ve yorumlarım:


1 Ocak

Yıla Kıvanç ile başlamışım :D

oil on canvas painting  tablo gibi :)) ‪#‎kurtseyitveşura‬



4 Ocak

Hastasiyim bu protest sarkinin  "respect that bow down b*tches... ladies tell 'em we're flawless... say 'i look so good tonight'...‪#‎iloveyouhouston‬

"I know when you were little girls... You dreamt of being in my world... Don't forget it, don't forget it... Respect that, bow down b*tches... I took some time to live my life... But don't think I'm just his little wife... Don't get it twisted, get it twisted... This my sh*t, bow down bitches..."

6 Ocak

Good night with a little cutie 


Istanbul is one of the most beautiful cities in the world for sure... and it's our home as it mentioned in the image... however living in here is very hard to be honest...



7 Ocak

Shakira-Rihanna dueti geliyor... hadi yasadik yine 

9 Ocak




12 Ocak

"Zakkum" bana son derece itici gelen bi gruptu... Bi dönem çok popüler oldukları ve her yerde şarkıları çaldığı için ters etki yapmıştı herhalde bende (ki sıklıkla olur bu bana)... Şimdilerde o kadar popüler olmadıkları için daha ön yargısız dinleyebiliyorum sanırım... "Her Gün Sonbahar" şarkılarını çok sevmemin de bunda etkisi büyük tabi... Yeni albümlerini de şöyle bi dinledim... Valla süper iş çıkarmışlar... Velhasıl-ı kelam arabeske çalan bu soft rock'tan şikayetçi değiliz 


14 Ocak

"Yalnizlikta 'cat kapi' yoktur ve yalniz biri kimsenin hayatinin dogal uzantisi olmadigindan, biriyle bulusmak icin daima randevulasmak zorundadir... Kimsenin hayatini tamamlamaz ve bunun karsiligi olarak da kimse onun hayatini butunlemez... Kimileri boyle olmasini tercih ettikleri icin, kimileri de kimse onlari tercih etmedigi icin yalnizdir... Yalniz biri sadece bir aksesuardir... Suslu bir toka, zarif bir kolye, b*ktan bir kemer ya da bir cift guzel kupe... O kadar... Yokluklari uzuntu verici olsa da kimseyi oldurmez..." ivana sert olmus bu :)) ‪#‎kahperengi‬

15 Ocak

"Bir insana %100 guvenmekle %99 guvenmek arasinda daglar kadar fark vardi... Cunku eksilen %1'in nereden eksildigini bilemezdin ve dunyanin butun kaziklari o kucuk '1'in icine saklanabilirdi... O yuzden %99, %100'e oldugundan daha yakindi %0'a..." kitabi bitirdim ve cok begendim... arada bozsalar da dizi de cok iyi kotarilmis bence... karakterler yerli yerinde, senaryo derli toplu cogu zaman... kitapta olmayip dizide olan sermet karakteri ise dizinin en buyuk nimeti olmus bence  sermet karakterinin cikis noktasi da var aslinda kitapta... deniz'in, narin'in tasrali patronunu yakisikli ve cekici bulmasi sermet karakterinin cikis noktasi olmus sanirim ‪#‎kahperengi‬ ‪#‎handealtayli‬ ‪#‎merhametdizisi‬

Yorumsuz...



17 Ocak

"istanbul'da bir kadini ozlemek adettendir... bir anne, bir sevgili ya da kiz kardes... istanbul tekinsiz, arsiz bir cografyadir... istanbul garibanlik atlasidir... ve istanbul'da siir karin doyurmaz..." ‪#‎100de100istanbul‬

18 Ocak

"american hustle" tek kelimeyle berbat !!! Oscar gazina gelip gitmeyin... adi ustunde o sikar :))) bkz. bana bu saatte berbat espri yaptiriyor :)))

19 Ocak

Nejat İşler yaşıyor çok şükür...

Bu gecenin sabahina "nejat isler hayatini kaybetti" haberiyle uyanmak istemiyorum  dayansin ve bunu da atlatsin lutfen! ‪#‎guzelgulusluadam‬‪#‎nejatisler‬

22 Ocak

"Baby... Just because of you, i'm so confused..."

23 Ocak

Sabah nostalji kusaginda "inadi birak"a denk geldim... sonra butun mansur ark kulliyatini dinledim tabi  nev-i sahsina munhasir bir muzik kimligi oldugundan eskiden de cok severdim kendisini  ozlemisim valla dinlemeyi  muzik piyasasi yeterince degerlendiremedi bence mansur ark'i... manidar oldugundan bu sarkisini sectim paylasmak icin  klibi izlerken ben: "tuvalet kapisi mi orasi ???" :)))


24 Ocak

"yapilan hangi is olursa olsun icinde akil yorgunlugu varsa, tadi bir baska oluyor!"...

bu güzel sözü nereden almışım acaba :)

"ben ne yanginlar gordum, boylece birak beni... sen atesten korkarsin, kac kurtar kendini... ben ne yaralar aldim, hicbiri oldurmedi..." ‪#‎zakkum‬ bitiriyor beni...


25 Ocak

Benim de master card'im var  ben de nisantasi cocuguyum  istanbul'a geldiginde bizim kapiyi da cal justin, darilirim bak :))) bi de "apırtunidi/opportunity" deyisini yesinler :)))



26 Ocak

Çok güzel olmuş 

bu da yine belirsiz alıntılarımdan:

"Always try to be the best version of yourself..."

27 Ocak

Inananiz diye "evrim teorisi"ni koru korune reddediyoruz ya; farkli bir bakis acisi icin pelin cift'in "oteki gundem" programinin bugunku yayinini bi yerden bulup izleyin derim...

29 Ocak

saba tumer izledim de; tumer metin konuktu... cok begenirim kendisini karizmasi 1500'du yine  dusunuyorum da karizmatik adamlarin yolu hep besiktas'tan gecti 

31 Ocak

"I crashed my car into the bridge... I don't care, I love it... I don't care..." Süper şarkı, bayıldım  bu sıralar hangi şarkıyı beğensem altından isveç çıkıyor, hayırdır inşallah 


1 Şubat

Ben çok severim Gülçin'i... Hakettiği yere gelemeyenlerden o da... Müzik piyasasında hatırı sayılır bir yer edinebilmek için sadece iyi bir sesin yetmediğinin kanıtı adeta...




3 Şubat

Bu yola 'illa da profesor olacagiz' diye girmedik ama 76 milyon'da 10 bin kisiden biri olmanin da bi cazibesi yok degil hani 

bu özlü söz bana ait :))))

4 Şubat

"Geriye tek bir soru kalıyor: mutlu sonlara inanır mısınız?"...

Sanırım Ezel'dendi bu da...

5 Şubat

"intikam dedikleri, verilmemis adalettir..." ve ‪#‎ezel‬ biter...

6 Şubat

Guzel sarki olmus, begendim  "o ses turkiye" star cikaracagiz diye ugrasadursun, elenen yarismacilardan biri olan "irem derici" aldi basini gitti... helal olsun valla 

Sarkidaki 90'lar pop lezzetini siz de aliyor musunuz?

7 Şubat

En sevdigim diziler arasinda kesinlikle ilk 5'e girer... onyargi ile yaklastigimdan izlemeyi reddetmistim once ama ‪#‎gokhankirdar‬ sarkilarinin da etkisiyle 4. bolum'den itibaren esiri olmustum 


Basrol karakterler arasinda gercek hayatta da bir ask filizlenirse dizi bir baska guzel oluyor bence  bu dizide de oldugu gibi... inandiricilik artiyor resmen... tabi bu da, o oyuncularin iyi oyuncu olmadiklarini gosteriyor aslinda... yani ortalama bi oyuncu basrol oynuyorsa rol arkadasina gercekte de asik olmaya baksin  yoksa olmuyor o is... iyi oyuncularda boyle bi problem olmuyor tabi...

9 Şubat

Eveettt, "kurt seyit ve şura" ile kapışacak dizimiz de belli oldu... Yalnız iki dizi de "ay yapım"ın ama farklı kanallarda... Ve ikisi de mart'ta başlayacak... inşallah aynı gün ve saate koyup gerçekten kapıştırmazlar dizileri... Bu arada kıvanç kadar olmasa da engin akyürek'in de hastasıyız tabi :))) #karaparaaşk


"Three words, eight letters... say it, and i'm yours..." unutulmaz ‪#‎gossipgirl‬ repliklerindendi...

Nereden aklıma geldiyse artık :)) bi de böyle bi program vardı evet: "top of the pops"... Hey gidi günler :)))




"Top of the Pops" kaydını paylaşmıştım... Yine link çalışmayınca klip versiyonunu ekledim buraya...

11 Şubat

daha gecen gun paylasmistim... naz elmas, haziran gecesi'nden sonra dikis tutturamadi diye... merhamet'e dahil olmus  cok sevindim 

iste "naz elmas"li "merhamet"...


16 Şubat 

Hakki yenen dizilerden biri daha... 2011 yapimi "huzurum kalmadi"... ince bi zeka urunuydu... ileride bi gun cok param olursa kamuran suner'e "gel bi daha cekelim bu diziyi" diyecegim :)) ve muhtesem TSM ziyafetine buyurun efendim...



20 Şubat

"I've been chasing the life I'm dreaming... Come, come, come into my world...‪#‎throwbackthursday

22 Şubat

Halil Sezai yapmış yine yapacağını... ölüyorum bitiyorum bu adama "gitme, müptela etme cefaya..." ‪#‎beyazshow‬

Bu da albumdeki diger halil sezai sarkisi... "gururum kapilara kilit vurmus, acamiyorum... anla artik sen gel, ben sana gelemiyorum..." off off 


Bu ara kavanozdan yenen yiyeceklerle kafayı bozmuştum zaten  Kavanoz keki, kavanoz salatası gibi... En kısa zamanda buraya gitmem lazım :)) tam benlik bi yer olmuş, bayıldım 

http://www.pluskitchen.com.tr/


24 Şubat

Sarkinin sound'u cok degisik ve bombastik olmus, bayildim  aksak ritmler leziz... duzenleme: h.atil aksoy imis... takibe aldim  klibi de begendim ama yari ciplak soyunmasan da olurmus be gokhan'cigim :S




"History of Rap" serisini daha once izlemediyseniz cok sey kacirdiginizi soylemek isterim  bu, gecen cuma gerceklesen besincisi  ‪#‎JT‬ ‪#‎jimmyfallon‬

2 Mart

Yeni favorimiz "the voice" uygulamasi  karga sesle bagira cagira sarki soylemek acayip zevkli :))) "o ses turkiye" severlere tavsiye olunur... guzel soylerseniz juri donuyor uygulamada da... bana 1 kisiden fazla donen olmadi daha :)))

5 Mart

Ayşe Hatun sen nerelere kayboldun yahu... yeni bi album yap da alem sound gorsun  kisa muzik kariyeri boyunca hic kolaya kacmadigi icin ve piyasada yeni olmasina ragmen farkli bi tarzda devam etmeye cesaret ettigi icin Ayse Hatun'un her zaman arkasindayim  bu da boyle biline 



Daha "çak bi selam" çıkmadan paylaşmıştım bunu... İçime doğmuş resmen :D

6 Mart

Nike fuel band'e bizim unluler yeni uyaniyor daha... spor yapsin yapmasin, o bileklik o kolda bulunsun... statu gostergesi sanki... hey allahim ya :))


8 Mart






Fitness ile kafayı bozduğum sıralar :)

10 Mart

Bu albüm benim için "all time favorite"tir... "you don't miss your water"a özellikle dikkat! Craig sen nerelere kayboldun be canım?...

13 Mart

"Savas olmasi demek, sebep her ne ise, her iki taraf da kendini hakli zannediyor demektir, oglum. Asil haklinin kim oldugunu tarih gosterir." Kurt Seyt ve Shura, Nermin Bezmen... Manidar...

19 Mart

Ve "ali yorenc" arz-i endam eder :)) ‪#‎karaparaask‬

Ben begendim diziyi... engin akyurek var diye kesin izleyecektim zaten de begenmem de kaymagi oldu  "son" tarzi bi dizi... o sebeple cok hosuma gitti... muzikler yine toygar isikli'ya emanet oldugundan gerilim muzikleri bile "son" ile ayni  "erkan can" da var... resmen "son"u izliyorum gibi 

1.sezon çok iyiydi... Hele finali falan bombaydı... 2.sezon'da resmen soğudum diziden... Doğru dürüst izlemedim...

23 Mart

Fifty Shades of Grey... Daha filmi cikmadan bizimkiler dizisini yapmislar resmen  bi yerde belirttiler mi bilmiyorum ama acayip bi esinlenme olmus ana hikaye olarak... begendim ama diziyi, guzel olmus  ‪#‎saklikalan‬‪#‎askdiptengitmektir‬

9 Nisan

‪#‎Kai‬ from ‪#‎Houston‬  http://www.khou.com/…/Adorable--4-year-old-Houston-boy-sing…

14 Nisan

It's too hot in here  ‪#‎iltimas‬ ‪#‎gülşen‬ ‪#‎muratboz‬


Ama şimdi öyle değil mi :)

16 Nisan

Oh mis  özlemişiz valla...


Tamam dağılabilirsiniz :)))



18 Nisan

"brownian motion graduate student..." beni anlatıyor 

Bi yerde okuyup çok beğenmiştim... Kısaca ne yapacağı/nereye gideceği belli olmayan demek diyebiliriz :)))

27 Nisan

Tipini bu kadar itici bulup da sesini ve şarkılarını da bir o kadar çok sevdiğim bir başkası daha yok sanırım 


Tipi de eskisi kadar itici gelmiyor artık :) Baya baya beğeniyorum kendisini :)

30 Nisan

Bakmayın siz şimdi "dımtıs" şarkılar söylediğine, Robin Thicke eskiden bu şarkısında da olduğu gibi romantik ve naif şarkıların adamıydı... Baktı tutunamıyor, "dımtıs"a geçti napsın  kariyeri için de çok akıllıca bir hamle yapmış oldu böylece... o bıyıklarla daha ne kadar devam edebilirdi ki zaten  hala biraz yadırgasam da yeni şarkılarını da seviyorum tabi 

Senelik yapacağım diye başladım ama baktım uzun oluyor bunu da 4 aylık periyotlara böldüm ki bu hali bile çok uzun oldu :) Part 2 ve 3 yakında diyelim :)

Not: Bahsi geçen şarkıları dinlemek için linklerin üzerine tıklayabilirsiniz ;)

2 yorum:

  1. oyy valla senelik envanter dökümü olmuş :)) ocak ayındaki paylaşımlarını bitirdim ama diğerlerine başka bir zamanda bakıcam artık ;) kahperengi'den çok güzel alıntılar yapmışsın, resmen kitabı bi daha okuyasım geldi. eline sağlık cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. Valla o kadar uzun oldu ki yazı dizisinden soğudum resmen :) hatta diğerleri de hazır ama yayınlayasım gelmedi bile :)) bundan sonra daha düzgün ve aylık olarak, normal blog postu şeklinde yazacağım inş :) teşekkür ederim canım benim ;) öperim en kocamanından 😘

    YanıtlaSil