Youtube

Instagram

1 Şubat 2011 Salı

rihanna yeni albüm "LOUD"


Fotoğraf http://www.facebook.com/rihanna?v=app_178091127385 adresinden alınmıştır.


"only girl" ile iyi bir albüm çıkaracağının sinyallerini verdi ve öyle de oldu... yeni albümünü çok çok beğendim... online olarak şuradan dinliyorum... "man down" favorim ;) "what's my name", "S&M", "cheers", "complicated", "skin" de cabası...

ilk video klip "S&M"e geliyor... hatta bugün yayınlandı klip... dumanı üstünde ve +18 :P şuradan izleyebilirsiniz ;)

bi de söylemeden geçemeyeceğim... rihanna'nın "only girl" klibini müzik tarihinin en iyi video klibi ilan ediyorum =))

kendisinin brit ödüllerindeki şu performansı da tek kelimeyle müthiş... "only girl", "S&M" ve "what's my name" peşpeşe... özellikle davullarla eşlik edilen "what's my name" bölümü süper ;)

rihanna brit ödüllerinde "international female solo artist", grammy'de de only girl ile "best dance recording" kategorisinde ödül aldı.

4 yorum:

  1. Kuma-chan sahalara geri döndün sonunda:D

    YanıtlaSil
  2. öyle oldu dimi =))) aklım hep burada ama zor fırsat buluyorum yazmaya... yeterlik geçsin her güne bi yazı yazıcam :P

    YanıtlaSil
  3. sizi model olarak kullanacağım fotoğraf projesi de yakında gerçekleşecek ;) albümün adı "good girl has gone" olacak... kendime de bi poz hazırladım... fotoğrafın başlığı "i just shot a man down" olacak hemi de ^^

    YanıtlaSil
  4. Ohhhh gene bize eğlence çıktı, sağol varol:D kimsenin grip olmadığı bir günü seçelim başka bir şey istemem:D

    YanıtlaSil