Youtube

Instagram

4 Şubat 2011 Cuma

Finding Gong Yoo

Harbiye'deki Kore Kültür Merkezi'nde açılan Korece kursuna başladım... Yarın üçüncü haftam... Okumayı söktüm ama onun dışında pek yol katedemedim daha =( Oturup ciddi ciddi çalışmak gerekiyor... Sandığım kadar kolay değilmiş Korece... Bi de haftada bir kere 4 saat ders yapıyoruz ve bir derste çok fazla şey öğreniyoruz... O bakımdan dertliyiz biraz... Onun dışında kendin için bir şeyler yapıyor olmak, o ortamı solumak, seninle aynı amaç etrafında toplanmış ve çoğu drama sever olan insanlarla birlikte olmak müthiş ;)

[slideshow]

DİPNOT: Şu iki sayfayı okuyup anlayabildiğimde "Korece"yi öğrenmiş sayacağım kendimi :P


Fotoğraflar http://www.korea-fans.com/forum/-t-18064-227.html adresinden alınmıştır.

8 yorum:

  1. Aslıcım, bir kültür merkezi böyle mi güzel tanıtılır... Gong Yoo slaytını da dikmişsin altına... :D
    Özetle
    amaç; finding gong yoo
    araç: korece:D
    en doğru adres: Harbiye’deki Kore Kültür Merkezi,
    nasıl yazının ana fikrini anlamışım değil mi:D

    YanıtlaSil
  2. süper Sevgicim ;) 10 üzerinden yıldızlı 10 sana ^^

    YanıtlaSil
  3. kong yu :D kong yu:D böyleyken adı sanki daha bir erkeksi, biz boşuna dil döktük onca zaman gong yoo da gong yoo diye:D fanmeeting'lerde dikkatlice dinlerdimde gong yoo dediklerini hep kaçırırdım meğer başka bir noktayı kaçırmışım bunca zaman:D sende alıştır kendini kong yu'ya, diyelimki seul'de bir cadde de gördün gong yoo diye mi seslenceksin, dönüp bakmaz bile;)

    YanıtlaSil
  4. doğru valla =))) kong yu... kong yu... kong yu... kong yu :P

    YanıtlaSil
  5. ah ben de ne kadar istedim gitmeyi. Benim şehrimde elçilik tarafından açılanı var hemde. Çok güzel bir ortam. Katılanların hepsi zaten arkadaşım ama gitmedim. Vakit ve nakit harcıyorsam bir şeye değmeli. Korece benim ömrü billah bir işime yaramayacak bir dil. Ama gidenlerin hep yanındayım. Fighting ^^'

    YanıtlaSil
  6. şimdilik benim de işime yarayacak gibi durmuyor ama hayatın neler getireceği belli olmaz ;)

    YanıtlaSil