Youtube

Instagram

31 Aralık 2010 Cuma

Feedreader

Uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum ama bi türlü yazısını yazamamıştım... Şimdiye kısmetmiş =))

http://www.feedreader.com/


Feedreader beğendiğiniz siteleri tek bir kanaldan takip edebilmeniz için tasarlanmış süper bir program... Ben severek kullanıyorum =)) Programı internetten indirip bilgisayarınıza kurduktan sonra siz de kolayca kullanmaya başlayabilirsiniz... Şöyle ki beğendiğiniz ve takip etmek istediğiniz sitenin geri beslemesine abone olarak o siteyi Feedreader'a ekleyebilirsiniz...  Böylece o siteye her yeni post eklendiğinde bundan haberiniz olur ve tek tek sitelere gitmeye gerek kalmadan bütün beğendiğiniz siteleri tek bir kanaldan okuyabilirsiniz !!! Çok büyük rahatlık değil mi?

Geri beslemeye abone olmak için adres çubuğunun altında bulunan durum çubuğundaki turuncu RSS butonuna tıklamanız yeterli...

File:Feed-icon.svg

RSS = Really Simple Syndication


Sonraki gelen sayfada "bu özet akışına abone ol"u tıklayın... Google Reader'a eklenecektir site... Aynı zamanda Feedreader da "eklemek istiyor musunuz?" diye uyarı verecektir... Ona da evet derseniz Feedreader'a da eklenmiş olur site... "Madem Google Reader var, neden Feedreader kullanıyorsun?" derseniz, ben Feedreader'a çok alıştım ve Feedreader'ı daha kullanışlı buluyorum açıkçası... Tavsiye ederim ;) Paragrafın başında belirttiğim RSS butonuna tıkladığınızda açılan sayfa Google Reader sayfasıdır... Beğenirseniz onu da kullanabilirsiniz... Tercih sizin =))

İşte benim Feedreader'ım...




Dipnot: Siz de benim gibi Google Chrome tarayıcı kullanıyorsanız RSS işleri biraz karışık... "Ctrl+B" ile beslemeler görülebiliyor ama ben abone olmayı beceremiyorum açıkçası... Beğendiğim siteyi bir de Internet Explorer'da açıp oradan RSS beslemesine abone oluyorum...

Öte yandan hızından ve görselliğinden dolayı Google Chrome'u da şiddetle tavsiye ediyorum ;)

1 yorum:

  1. [...] genellikle… bir de yorum okuma ve cevaplama kısmını da buradan hallediyorum bazen… eski yazılarımdan birinde bahsettiğim gibi uzun süre feedreader kullandım takip ettiğim internet sitelerinin yeni [...]

    YanıtlaSil