Youtube

Instagram

12 Şubat 2011 Cumartesi

Aşk Tesadüfleri Sever

Dün izledik... Güzeldi film... Ben aylardır sinemalarda dönen fragmanı çok beğenmiştim... Dolayısıyla çok yüksek bi beklentiyle gittim filme... Öyle olunca da "çok çok beğendim" duygusu uyanmadı bende... Yanlış anlaşılmasın filmi beğendim... Sadece film bittikten sonraki hissiyatım böyleydi... Fotoğrafla dolu sıcacık bi filmdi...
Biz artık bu iyi film işini çözdük bence... Bu da sinemamız adına sevindirici bir gelişme... Mehmet Günsür başarılıydı ama Belçim Bilgin de en az onun kadar başarılıydı bence... Birbirlerine sürekli gözleri nemli ve aşkla bakmaları müthişti...

Belçim Bilgin'in filmdeki giyim tarzını çok çok çok beğendim...

Adeta bir fotoğraf karesi olan filmin son sahnesi de muhteşemdi ;) Üstteki afişin alt kısmında o sahneyi görebilirsiniz... Afiş fotoğrafı Mehmet Turgut'a ait...
Yeri gelmişken Mehmet Turgut faktörü filmde sıklıkla hissediliyordu... Mehmet Günsür'ün canlandırdığı karakterin adı "Özgür Turgut", babasının dükkanının adı da "Foto Turgut"tu... Araştırmadım ama o dükkan gerçekten Mehmet Turgut'un babasının veya dedesinin dükkanı olabilir... Kızın kapak olduğu dergi de Mehmet Turgut'un dergisi 46 idi... Bi de Mehmet Günsür'ün filmdeki stüdyosu da Mehmet Turgut'undu sanırım... Bunların hepsi birer tahmin tabi ama müneccim olmaya da gerek yok bunu anlamak için :) İyi ki katkı yapmış Mehmet Turgut ;)
Görsel anlamda müthişti film... Görüntü yönetmeni Veli Kuzlu imiş... Çocuk oyuncular da başarılıydı... Belçim Bilgin'in meşhur fotoğrafının çekildiği yaşlarını oynayan kız çocuğu çok sevimliydi ve Belçim Bilgin'e de çok benziyordu...
Bu çocukta da çok iş var... İleride çok yakışıklı, karizmatik ve başarılı bi oyuncu olacak... Yazdım buraya...

Cansel Elçin'in de küçük bi rolü vardı filmde...

Yazıdaki bütün fotoğraflar http://www.facebook.com/AskTesadufleriSever adresinden alınmıştır.

17 yorum:

  1. Yarın izleyeceğim inşallah, asıl ozaman yorum yapacağım:D

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım... senden de bi yazı bekliyorum film ile ilgili ;)

    YanıtlaSil
  3. yaa çokkk merak ediyorum bu filmi. Mehmet'i de tabi ki :P
    bende izleyeceğim ben de yorumlayacağım.
    Kapışalım :P

    YanıtlaSil
  4. tamam olur kapışalım :P şaka bi yana güzel filmdi... Mehmet bildiğin gibiydi =)) benim için şaşırtıcı olan ise belçim bilgin'in oyunculuğu idi... açıkçası bu kadar iyi beklemiyordum... çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
  5. ben bu filme gittim çok güzel bir filmdi herkezin gitmesini tavsiye ederim . hatta filmin sonunda ablam ağladı.. film güzeldi ama gerçekte bu kadar tesadüfler varmıdır ? ... :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel filmdi. mehmet Günsür'e bir kez daha hayran kaldım filmde. Ben de sonunda ağladım valla. Müzikleri unutmamak lazım, ayrı güzelliklerdi..

    YanıtlaSil
  7. Haklısın... Müzikleri de çok iyiydi... Mehmet Günsür'ün seslendirdiği Bülent Ortaçgil şarkısını ve TNK'nin seslendirdiği "yine yazı bekleriz" şarkısını çok beğenmiştim ;)

    YanıtlaSil
  8. mavi'ye "Mehmet bildiğin gibiydi" dedin ya koptum aslım :) hakkaten mehmet bildiğimiz gibiydi, 1-2 sahne hariç cidden rol de yapabildi, ailesiyle tartıştığı sahnelerde çok doğaldı ki bizim(uri) mehmet doğal rollerin adamı değildir ;) numunelik erkek jön statüsünde kıvançla rekabet ederdi genelde, bizde rolüne bakmadan hayran hayran bakardık, rol yapmasa da olurdu yani ama bu filmde cidden oynamış tebrik ettim kendisini :)
    Belçim Bilgin hatırla sevgilide de çok iyi oynuyordu, yılmaz erdoğan evli olduğunu sonradan öğrenmiştim hiç de burun kıvırmamıştım haliyle, çinkü iyi de oyuncu bu kız, filmi o götürmüş diyebilirz aslında, yanında mehmet varken bile çok karizmatikti hatta bol bol mehmetten rol çaldı oyunculuğuyla :)
    gelelim mehmet turgut ve Görüntü yönetmeni Veli Kuzlu'ya :) hani biri size çok güzelsiniz dediğinde "o sizin güzelliğiniz" deriz ya...
    malum kişinin bakış açısıdır ya bizi güzel kılan, işte mehmet turgut ve veli kuzlu'ya da "o sizin güzelliğiniz" demek istiyorum, oyuncuları ve hikayeyi o güzel zekalarıyla kameranın gözüne yerleştirmişler bizde onların güzelliğinden baktık böylece filme, başka yönetmenler bu filmi ele alsaydı bu kadar güzel olmazdı sanki! harika iş çıkarmışlar...
    konuştukça konuşasım var, harikaydı aslım film ya, üstelik baştan finali tahmin etmiştim yine de hüngür hüngür ağladım sonuna, gitarını ve bisikletini çerçevenin içine koyabildi ya tekrar, ona da ağladım :( güzel filmdi vesselam :D

    YanıtlaSil
  9. çok şebeğim dimi =)))

    bununla ilgili güzel bi yazı çıkar senden... o ışığı gördüm ben =)) benimki yüzeysel oldu biraz... bi yazı yaz da okuyalım sevgim ;)

    YanıtlaSil
  10. ben daha ne yaziim aslım sen yazmış, diğer çingular yazmış, ben bu saatten sonra en fazla "aşk tesadüfleri sever replikleri" yazısı yazabilirm anca :) bu arada madem bana yazı siparişi veriyorsun bende sana sipariş vereyim efem :) mehmet turgut ve veli kuzlu’yu çok merak ettim ben de onlarla ilgili özelikle fotoğraf hususu ağırlıklı olmak koşuluyla bir yazı..bir deneme istiyorum senden, ne dersin aslım :)

    YanıtlaSil
  11. n'oldu! ödev verdim sesin kesildi :D kihkih :D

    YanıtlaSil
  12. valla iyi dedin de sevgim =)) zor olmadı mı bu biraz =)) neyse "deneme" yazmayı deneyeceğim :P daha korece yazısı yazmadım... ona üşeniyorum asıl =(

    YanıtlaSil
  13. koreceyi boş bi gününde yaparsın, bu yazıyı öne al, bak bahar geldi o gazla sende fotoğraf makinana tekrar ısınırsın 1 taşla 2 kuş ;) korece yazısını elif sen ben yazarız olmadı :P

    YanıtlaSil