Youtube

Instagram

29 Ekim 2011 Cumartesi

Mangala


Fotoğraf http://www.antigazete.com adresinden alınmıştır.


böyle bir oyun varmış... türk zekâ ve strateji oyunu... biliyor muydunuz? ben yeni öğrendim... bi yerden duyup twitter'a not almıştım... ama nereden duyduğumu hatırlamıyorum...

hemen en yakın D&R mağazasına gidip bir tane edineceğim... çok eğlenceli görünüyor ;) oyunun kuralları için aşağıdaki videoyu izleyebilir, oyun hakkında detaylı bilgiyi ise şuradan edinebilirsiniz ;)

[dailymotion id = xau67o]

4 yorum:

  1. Ya çok hoşuma gitti Aslım bu oyun, bir de bize ait bir şey çıkınca daha bir hoşuma gitti, bundan da bir konsept yazı çıkar sanki, coffee house olayına giriyor çünkü, en azından verdiğin likte tarihçesinde öyle yazıyor :D ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğendim ;) dediğin gibi tamamen türk olması da ayrı güzel ;) konsept yazı yapmak benim de aklıma gelmedi değil =)) ah "coffee house"u izlemiş olaydım =)) neyse artık başka sefere =)

    YanıtlaSil
  3. :D hehe, çok pratiğimdir :)
    yalnız varya geçen gün coffee house klasörüne baktım, haricide de yer yok, ben bunun hakkında yazı da yazmıştım niye bırda tutuyorum ki deyip yine sildim :S ama şimdi yorum yazarken sanki son seferde sana verdim diye hatırladım, ytü iftarda vermiş olmalıyım sana....

    YanıtlaSil
  4. vermediysen de problem değil sevgim ;)

    YanıtlaSil