Youtube

Instagram

2 Ekim 2011 Pazar

el secreto de sus ojos... the secret in their eyes...

The Secret in Their Eyes Review 2


Fotoğraf http://thesecretintheireyesreview.info/ adresinden alınmıştır.


"izlediğim en iyi filmler" listesi yapacak olsam bu film üst sıralarda yerini alır mutlaka ;)


tuğçe can sağolsun, "hocam siz bu filmi nasıl kaçırdınız" diyerek tavsiye etti ;) ben de izledim =) iyiki de izlemişim... muhteşem bir filmdi... film için Emotional Roller Coaster yorumu yapılmış... çok da doğru bir tespit olmuş gerçekten ;)


ben bu ara köpekler gibi sevip de korkaklığından ve kendine olan güvensizliğinden karşısındakine açılamayanlara takmış durumdayım ya =) ondan filmde irene ile benjamin arasında geçen aşağıdaki dialog çok etkiledi beni... gerçi benjamin kendini tutmakta haklı... tanıştıktan bir hafta sonra nişanlandı kız... ondan birşey diyemiyorum =)


i: ne zaman benimle konuşacaksın?


b: her gün konuşuyoruz ya!

i: erişilmez biri değilim… başka dünyadan da gelmedim…

b: keşke öyle olsaydın… irene bu konuyu kapatalım…

i: ne konusu?

b: mühendis bilmem ne ile evleniyorsun…

i: kıskanmıyor musun?

b: yok daha neler… size gani gani mutluluklar dilerim…

i: hiç itirazın yok mu?

b: hayır yok…

i: çekinme söyle…

b: irene… lütfen…

i: nerede buluşalım?

b: ne için?

i: nişanlım, evliliğim ve konuyla ilgili hayatımdaki diğer şeylere itirazlarını edebilesin diye…

b: mesaiden sonra kahve içmeye gidebiliriz…

i: kaçta?

b:

i: sekiz buçuk… yer?

b: immortals…

i: richmond olsun…

b: kusura bakma önerdiğim yer yeterince seçkin değildi…

i: alakası yok benjamin… maksat buradan uzak olsun…

filmde; adalet duygusu, bakışlardaki anlam, erkeklerin tutkuları üzerine muhteşem tespitler ve stadyum sahnesi gibi konuşulacak çok şey var ama ben bu tarafından bakmayı tercih ettim ;)

ve yazımı bir temenni ile bitiriyorum...

benjamin'in hikayesiydi bu... temo (korkuyorum)'dan teamo (seviyorum)'ya... bütün gerçekten seven korkakların da geç olmadan bu bilince varması dileğiyle...

A harfi basmayan daktilolara da selam olsun =)

dipnot: biraz daha bekleseymişim bu film de konsept yazıma eklenebilirmiş... bedük'ün daktilosundan buraya bağlardım ben konuyu =) bi edit yapsam mı acaba :p

6 yorum:

  1. cidden çok güzel bir filmdi. yaşanmamış aşklara selam olsun :) temo dan teamo ya geçişi bende çok sevdim . ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. evet yaşanmamış aşklar... ah ah :p

    YanıtlaSil
  3. "A harfi basmayan daktilolara da selam olsun =)" :D :D a.s. :D
    not: dilediğin gb edit yap;) biz ilk halini biliyoruz ama googledan gelecek olanlar henüz bilmiyor :D içine nasıl siniyorsa öyle editle :D

    YanıtlaSil
  4. nasıl kişiselleştirdim ama daktiloyu =)) ruh kattım ona :P

    edit yapmaktan vazgeçtim... bu roman gibi dialoğu da yazarsam çok uzayacak yazı =) böyle kalsın bakalım ;)

    YanıtlaSil
  5. konuşan nesnelere bayılırım zaten :D tam benlikmiş o daktilo :D ruh katan ellerine sağlık :D :D

    YanıtlaSil