Youtube

Instagram

9 Ekim 2011 Pazar

Huzurum Kalmadı

Fotoğraf http://www.diziler.com adresinden alınmıştır.

çok heyecanlıyım... yeni bi dizi keşfettim =) ilk bölümü az önce bitti ve bayıldım diziye ;)

tamamen tesadüf eseri televizyonda TNT kanalı açıktı... ve dizinin jeneriği başladı... önce öylesine bakarken dizi bir anda içine alıverdi bizi... bunda dizinin sanat müziği nağmeleri ile başlamasının da etkisi büyük sanırım ;) bir musıkî grubu var, bir de anlatıcı... ara ara giriyorlar devreye... bir huzur evinde yaşananlar anlatılıyor dizide... ama bu huzur evi öyle sizin bildiğiniz huzur evlerinden değil =)) izleyin görün efendim ;)

oyuncu kadrosu da çok sağlam dizinin... müzikler cem özkan'a ait... yapımcılığını BKM Film üstlenmiş...

konusu ve muhteşem oyuncu kadrosu için ise şuraya bakabilirsiniz... çok orijinal bi iş olmuş bence... dialoglar, ince espriler ve göndermeler de şahaneydi ;) facebook'a sıfat pazarı diyorlar mesela =)))

“Bahtiyar Huzur Evi” artık, aynı ranzada, yetmişlik delikanlılarla;  yirmilik dişli rakiplerinin yaşadığı bir yerdir. Ve bu huzur evinde artık huzur dışında her şey vardır. Sorunlar çözülmeye başlamış gibi görünse de gençler ve eski toprakların savaşı asıl şimdi başlamıştır. [Alıntı: http://www.tnttv.com.tr]

dizinin senaristi kamuran süner penguen çizeriymiş...

böyle işte... ben çok beğendim diziyi... ve diyorum ki bu dizi çok tutacak =)) demedi demeyin =)) şiddetle tavsiye olunur ;)

kalın sağlıcakla efendim =)

11 yorum:

  1. Ben de izledim. Çok değişik değil mi? İnşallah tutar. Çok sevimli bir diziye benziyor. Unutmazsam izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bayıldım ;) tek kelimeyle "orijinal" desek yeridir herhalde =)

    YanıtlaSil
  3. Konusunu senden okuyup fragmanı izleyince dizinin adı çok komik geldi :D neden huzurum kalmadı dediklerini anladım :D

    YanıtlaSil
  4. dizinin ilk izlenimi gayet iyi oldu bende ;) bakalım böyle devam eder inş =) leyla ile mecnun'dan sonra iyi demeye korkuyorum artık =)

    YanıtlaSil
  5. :D Üsküdar'a giderken'de çabuk bitti, bu senarist kuzenlerde bir uğursuzluk var ama bilmiyorum :D neyse biz iyi düşünelim iyi olsun :D

    YanıtlaSil
  6. çok merak ettirmişsin bu diziye hiç şans vermezdim ama bu yazıdan sonra izlemek farz oldu :)

    YanıtlaSil
  7. winpohu şimdi sen böyle söyleyince çok sorumluluk hissettim =) zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama ben çok beğendim diziyi ;) açık kapı bırakayım bari :P bi de ben TSM çok severim... ara ara beliren fasıl grubunun da beğenmemde etkisi büyük =))

    YanıtlaSil
  8. güzel bir diziye benziyor.. benjamin de oynuyormuş hem.. :)) unutmazsam izleyeyim.. :))

    YanıtlaSil
  9. benjamin burada da kötü rolde oynuyor =) zaten dizide de "leyla ile mecnun"da olduğu kadar olmasa da absürd komedi öğeleri var ;)

    YanıtlaSil
  10. Ben Cesur ATAK bu blogda delişik bir yorumcu profili çizmelteyim.Aslı'yı bile vururum...

    Bu diziyi hiç izlemedim ama bu dizinin senaristi kamuran süner geniş aile'yi de yazdığı için tanıdığım bir senaristtir.Geniş Aile'de Cüneyt İnay ile birlikte senarist olmuş zekice espirilere imza atmış bir isim.İşte dizi çokluğundan kaliteli diziler de aradan kaynıyor:sınıf,uçurum,huzurum kalmadı,20dakika(22-23-24-25'i izledim)vb. kaliteli diziler de gözden kaçıyor.Geniş Aile'nin de espri tarzı leyla ile mecnun'a benziyordu sadece bir benzerlik:cevahir'in ulviye söylediği sözler ile erdal baggal'a edilen beddualar...

    Zaten Kamuran Süner de 3.sezon ayrılınca Geniş Aile'den, iyice boka sardı.Cüneyt İnay da Bir Yastıkta'da fazla iyi olamayınca Geniş Aile'deki espirilerin büyük bölümünün Huzurum Kalmadı senaristi Kamuran Süner'e ait olduğunu anlıyoruz.Zaten Yerden Yüksek gibi kaliteli ve komik bir dizinin senaristliğini Cüneyt Bolak ile yapmış bir adam huzurum kalmadı'nın senaristi...
    Hemen kendini kaliteli esprileriyle belli eder Kamuran Süner

    kaç bölüm sürdü demiştin huzurum kalmadı?

    bu yazıya yorumum bu kadar.umarım inceyi anlamışsındır :) :) .)

    YanıtlaSil