Youtube

Instagram

4 Eylül 2011 Pazar

sanırım bende saat takıntısı var =)

saat dediğimiz şey insana sınıf atlatan bi şeydir bence... iyi bi saat kişinin görüntüsünü ve tarzını anında değiştiriverir...

en son gumiho'da lee seung gi'nin kullandığı lego saate aşık olduktan sonra o saati amazon'da buldum ama çok pahalı geldi =) almadım... sonra baktım toy watch da oldukça eğlenceli, renkli saatler üretmiş... onlara baktım... sarısını da çok beğendim... sonra yine parama kıyamayıp almadım onu da =) gittim kendime atlas pasajı'ndan 30 TL'ye toy watch çakması sarı bi saat aldım =)) (ki gerçek fiyatın %10'u eder :P) o saatimi hiç bıkmadan usanmadan ve çok severek eskitene kadar kullandım... ama ucuz etin yahnisi durumu oldu biraz =)) kordonu çok eskidi ve sürekli geri kalmaya başladı... şimdi yeniden saat arayışına girdim... hem bu sefer paraya da kıyacağım :P ama yine hamili kart yakınımdır kabilinden %50 indirimli alacağım bunlardan birini ;)

ben altın rengi ve kahverenginin hastasıyımdır... işte size beğendiğim saatlerden birkaç örnek ;)


[slideshow]


Bütün saat fotoğrafları http://www.saatvesaat.com.tr/ adresinden alınmıştır.

2 yorum:

  1. Ben de diesel severim. kotlarda kıyıp alıyorum da bu aralar saat ihtiyacım var ben de ne yapmalı diyordum. saatimin orjinal kayışı için 100tl denilince dedim biraz daha ekle yenisini al. ben de altın ve kahve severim sanki benim için yazılmış bir yazı gibi geldi sağolasın:)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim ;) beğenmene sevindim =) ben diesel kot almadım hiç ama saat alacağım galiba =) DKNY ve michael kors’u da çok beğendim… hangisi kolumda daha güzel durursa artık…

    YanıtlaSil