Youtube

Instagram

3 Eylül 2011 Cumartesi

Blue Valentine...


Fotoğraf http://www.daemonsmovies.com adresinden alınmıştır.


uzun zamandır listemde olan bi filmdi... hatta vizyona girmesini bile uzun süre beklemiştim... çıktıktan sonra da yeterlik belası yüzünden sürekli ertelemiştim izlemeyi... yeterlik geçince de izleyememiştim... filmin ağır duygusal bi mevzusu olduğunu tahmin ettiğimden herhalde elim varmamıştı bi türlü... neyse ki izledim bugün... iyiki de izlemişim ;)


fazlasıyla gerçekçi, güzel bi filmdi... ryan gosling müthişti yine... oynadığı karakterin iyi yüreği ve çaresizliği içimi acıttı...


ryan gosling bende hep şu duyguyu uyandırıyor: bu kadar soğuk görünüp aynı zamanda bu kadar sıcacık (içten seven anlamında) rollerin adamı olabilen bi oyuncu daha var mıdır acaba...


filmden çok çarpıcı bi replik: 


"öylece yok olabiliyorlarken hislerine nasıl güvenebilirsin ki?"


bi sahnede ryan gosling kızlarla ilgili çok yerinde bi tespitte bulundu:


"sürekli beyaz atlı prenslerini ararlar ama sonunda iyi işi olan biriyle evlenirler"...


doğru söze ne hacet =)


bi de filmin havai fişekli son sahnesi müthişti... alakası yok ama bana eşkiya'yı anımsattı...


dipnot: filmdeki bazı şarkılar ryan gosling'e aitmiş... yanlış hatırlamıyorsam mandolinle çaldıkları ona aitti...

5 yorum:

  1. hikayemin 3.bölümü yazıyorum ya oyuzden sürekli film izleyesim var :D buna da bir içim kaydı ki :) ryan ve michelle de var zaten izlenmezse olmaz. otteke? :D listeme aldım ama :D

    YanıtlaSil
  2. Evlilik sureci, hikayede ileri ve geri gidilerek cok carpici bi bicimde anlatilmis...

    YanıtlaSil
  3. oo sağlam kopya çekerim ben o zaman bu filmden :D

    YanıtlaSil
  4. ben bu filmi dün indirdim he. Yarın da izlerim artık :D Sevdiğim eleman sanki. Hiç bakmadan indirdim de direk :D

    YanıtlaSil
  5. notebook'taki eleman =) severiz kendisini =) iyi seyirler ;)

    YanıtlaSil